شهرستان ها

حوادث کوهستانی در گلستان پایان ندارد/تلاش برای یافتن گمشدگان

علی آبادکتول- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از تلاش امدادگران این نهاد برای یافتن مرد ۴۷ ساله در ارتفاعات علی آبادکتول خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، گلستان در روزهای تعطیل به سبب وجود طبیعت خاص و بی نظیرش، شاهد حضور گردشگران و کوهنوردان بوده و این امر بسامد حوادث کوهستان را افزایش داده است.

یکی از این حوادث گمشدگی مرد ۴۷ ساله در ارتفاعات علی آبادکتول بود که بعدازظهر امروز (یکشنبه) اتفاق افتاد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه یکشنبه گمشدگی در کوهستان یک مرد ۴۷ ساله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان گزارش شد.

سید رحیم میرکریمی افزود: این حادثه در ارتفاعات کوه هارون علی آبادکتول اتفاق افتاد که بلافاصله یک تیم امدادی هفت نفره به محل اعزام شدند.

میرکریمی ادامه داد: جستجوها برای یافتن این فرد همچنان ادامه دارد.

نجات زن ۴۰ ساله گمشده در جنگل های باقرآباد مینودشت

همچنین در حادثه دیگری که ساعت ۱۹ شنبه روی داد یک زن ۴۰ ساله در جنگل های باقرآباد مینودشت گم شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این خصوص گفت: با گم شدن فردی در منطقه جنگلی باقرآباد محور آزادشهر به مینودشت در ساعت ۱۹ شنبه و در پی اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، بلافاصله دو تیم از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

میرکریمی افزود: جستجوها با تیم های امداد آغاز شد اما با تاریکی هوا عملیات متوقف شد و ادامه پایش از ساعت هفت صبح یکشنبه (۴ آبان) از سر گرفته شد.

وی گفت: پس از دو روز تلاش، امدادگران هلال احمر توانستند فرد گمشده را یافته و وی را به مکان امن منتقل کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا