شهرستان ها

۱۲۵ میلیارد تومان توسط پویش های مردمی در زنجان جمع آوری شده است

زنجان-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط پویش‌های مردمی در استان جمع آوری شده است.

مسیح الله سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وجود ۳۹۲ موسسه و خیریه در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ تشکل اجتماع محور در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۰۰ پویش مردمی در استان فعال است، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت تشکل‌ها و پویش‌های مردمی در استان بسیار مطلوب بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، گفت: این تعداد تشکل و پویش مردمی در محور سلامت و کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مناطق حاشیه نشین استان فعالیت‌های بسیار خوبی داشتند و در ترویج زدن ماسک در این مناطق بسیار موثر بودند.

سلطانی تاکید کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط پویش‌های مردمی در استان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت استان در خیریه‌ها، تشکل‌ها، موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: بزرگترین خیریه استان زنجان بیش از سه هزار نفر عضو هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، با بیان اینکه این پویش‌های مردمی و موسسات در ارتقای سلامت و پیشگیری از کرونا نقش بسیار مهم داشتند، تصریح کرد: بیشترین خیریه و موسسات اجتماع محور در شهرستان زنجان و ابهر فعال است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا