شهرستان ها

۵۴ درصد سپرده‌های بانک‌ها در کشور متعلق به شهروندان تهرانی است

تهران- استاندار تهران گفت: ۵۴ درصد سپرده‌های بانک‌ها در کشور متعلق به شهروندان تهرانی است

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بند پی صبح دوشنبه در آئین افتتاح مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی که با حضور بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در سازمان صمت استان تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز با افتتاح این مرکز با نگاهی جدید مبتنی بر اقدام و عمل در عرصه رفع مشکلات تولید گام بر می‌داریم.

محسنی بندپی افزود: در استان تهران البته قبل از افتتاح این مرکز روحیه پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی حاکم بود و اثر بخشی این پیگیری کاهش نرخ بیکاری در سال‌های ۹۸ و ۹۹ بود.

استاندار تهران گفت: بر خلاف سایر استان‌ها هنوز در استان تهران یک نماینده واحد از سوی شورای هماهنگی بانک‌های استان در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند این در حالی است که میزان سپرده گذاری شهروندان استان تهران در بانک‌های کشور ۵۴ درصد است اما متأسفانه متقاضیان که از سوی ستاد تسهیل برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند کمتر به نتیجه می رسند.

وی عنوان داشت: قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای استان‌های البرز و سمنان معنایی ندارد اما در تهران با استقرار ۲۰ درصد صنایع کشور متأسفانه این قانون مانع جهش تولید است علیرغم تلاش‌های فراوان هنوز نتوانستیم این مشکل را برطرف کنیم

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا