ورزش

رکورددار فرمول یک جهان چه نگرانی‌هایی در زمان مسابقه دارد؟


راننده مرسدس گفت: فکر می‌کردم به خیلی چیزها عادت کرده‌ام اما گاهی سوالاتی برایم پیش می‌آید که وحشتناک است.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از Skysports، لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس شب گذشته موفق شد در مسابقات گرندپریکس پرتغال به عنوان قهرمانی برسد و رکورد مایکل شوماخر را با ۹۲ قهرمانی بشکند.

همیلتون در این باره اظهار داشت: من احساس خارق‌العاده‌ای دارم اما اینکه بخواهم احساسم را شرح دهم بسیار سخت است. احساس می کنم جوان و پرانرژی هستم و البته بسیار خوشحال. من دائما به کسانی فکر می‌کنم که در حال کار و تمرین با آنها هستم.

این راننده ۲۲ ساله خاطرنشان کرد: هر مسابقه و به ویژه هر قهرمانی ویژگی‌های خاص خود را دارد.

راننده مرسدس خاطرنشان کرد: نکته دیوانه‌وار در این مورد این است که فکر می کردم به چیزهایی عادت می‌کنم اما زمانی که آماده می‌شدم و کلاه ایمنی خود را در گاراژ نصب کردم، عصبی بودم. این سوالات در ذهنم مطرح می‌شد آیا استراتژی خود را به یاد آورده ام؟ آیا تنظیمات سوئیچ خود را به خاطر دارم؟ شما همه اینها را پشت سر می‌گذارید اما باز هم وحشتناک است.

همیلتون یادآور شد: شما هر یکشنبه از خواب بیدار می‌شوید و هر هفته احساس متفاوتی دارید اما این سوال را می‌پرسم آیا امروز خوب هستم؟ روزهای زیادی بوده که داخل اتومبیل نشسته و گفته‌ام احساس خوبی نخواهم داشت اما بهترین ها رقم خورده است.

قهرمان فرمول یک جهان ادامه داد: روزهایی هم بوده که احساس خوبی داشته‌ام اما آن روز برایم خوب نبوده است. بنابراین شما نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد اما من همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. از طرفی من با افرادی کار می‌کنم که واقعا پدیده هستند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا