بازار

شرکت‌های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب محفظه های پورتابل و قابل حمل می باشند که تمامی واحد ها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه فاضلاب را دارا می باشند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پکیج تصفیه فاضلاب واحدهای پیش ساخته ای هستند که جهت تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. از پکیج های تصفیه فاضلاب به منظور تصفیه انواع فاضلاب های انسانی، بهداشتی، صنعتی و فاضلاب بیمارستان استفاده می شود. پساب تصفیه شده توسط تصفیه فاضلاب را می توان بدون نگرانی و مخاطرات محیط زیستی جهت کشاورزی و آبیاری فضای سبز، تخلیه به آب های سطحی و چاه جاذب استفاده کرد. از پکیج تصفیه فاضلاب جهت تصفیه فاضلاب مجتمع های مسکونی، اجتماعات کوچک، کمپ های کارگری، تصفیه فاضلاب انسانی و فاضلاب صنعتی کارخانجات، مراکز نظامی استفاده می کنند. در مناطقی که امکان ساخت تصفیه خانه فاضلاب به صورت بتنی نباشد می توان از پکیج های تصفیه فاضلاب جهت تصفیه فاضلاب شهری به کار گرفت.

انواع پکیچ تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب را می توان جهت تصفیه فاضلاب انسانی (بهداشتی)، تصفیه فاضلاب صنعتی و تصفیه فاضلاب مراکز درمانی مورد استفاده قرار داد.

۱. پکیج تصفیه فاضلاب انسانی

فاضلاب شهری مجموع فاضلابی است که در بخش خانگی، ادارات، رستوران ها و مراکز تجاری و صنعتی تولید می شود. بخش اعظم از حجم فاضلاب شهری را فاضلاب تولیدی در منازل مسکونی تشکیل می دهند، که این فاضلاب را فاضلاب انسانی یا بهداشتی نامیده می شود. از آنجایی که این بخش از فاضلاب در بخش خانگی تولید می شود، این نوع فاضلاب را اصطلاحاً فاضلاب خانگی نیز نامگذاری می کنند.

فاضلاب تولیدی در بخش خانگی از دو قسمت فاضلاب سیاه و فاضلاب خاکستری تشکیل شده است. فاضلاب سیاه فاضلابی است که در سرویس های بهداشتی تولید می شود و حاوی عوامل میکروبی و مواد آلی زیادی می باشد که حتماً بایستی جهت جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار و حفظ محیط زیست تصفیه شود. فاضلاب خاکستری نیز شامل فاضلاب تولیدی از بخش استحمام، شستن ظروف و.. است. درصد آلودگی فاضلاب خاکستری در مقابل فاضلاب سیاه کمتر است.

فاضلاب انسانی که همان فاضلاب بهداشتی نیز گفته می شود دارای کمیت و کیفیت مشخصی هستند و از آنجایی که میزان آلایندگی بالایی دارند بایستی تصفیه شوند. جهت تصفیه فاضلاب انسانی می توان از پکیج های تصفیه فاضلاب استفاده کرد. این پکیج ها با داشتن واحدها و تجهیزات لازم برای تصفیه، فاضلاب را به صورت کامل تصفیه می کنند. پساب خروجی تصفیه شده پکیج تصفیه فاضلاب را می توان جهت آبیاری فضای سبز، تخلیه به آب های سطحی و چاه جاذب مورد استفاده قرارداد. پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی را می توان در انواع پکیج تصفیه فاضلاب فلزی و پلی اتیلن طراحی و اجرا نمود.

پکیج های تصفیه فاضلاب انسانی پورتابل بوده که حتی پس از نصب و راه اندازی هم می توان آنها را جابه جا کرد. همچنین به دلیل هوادهی فاضلاب در پکیج تصفیه فاضلاب، انتشار بو در آنها حداقل می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبلاگ ما ( https://pakan-palayesh.com/blog) مراجعه کنید.

۲. پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

فاضلاب تولید شده در بخش صنعت به دلیل آلایندگی بالا، وجود فلزات سنگین و بار آلی بالا بایستی قبل از تخلیه به محیط زیست تصفیه شوند. در واحد های صنعتی می توان از پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده کرد. روش تصفیه فاضلاب صنعتی با توجه به نوع صنعت و آلاینده های موجود در آن متفاوت می باشد. طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی بایستی بر اساس آنالیز فاضلاب انجام شود.

در واحد های صنعتی علاوه بر تصفیه فاضلاب صنعتی، بایستی فاضلاب انسانی یا بهداشتی تولیدی توسط کارگران را نیز تصفیه نمود. در صورت امکان می توان فاضلاب صنعتی و فاضلاب انسانی در مراکز صنعتی را با یکدیگر و در یک پکیج تصفیه کرد. در غیر این صورت بایستی برای هریک به صورت جداگانه پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و پکیج فاضلاب انسانی را اجرا نمود.

شرکت های سازنده پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب توسط شرکت های مهندسی که در زمینه تصفیه فاضلاب فعالیت دارند طراحی و ساخته می شود. این شرکت ها با داشتن کارشناسان و متخصصان نسبت به طراحی و ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب متناسب با نوع فاضلاب اقدام می کنند. از جمله شرکت های تولید کننده پکیج تصفیه فاضلاب می توان شرکت پارس محیط پالا، شرکت پرشین آب و شرکت جهان آب را نام برد که با سابقه چندین ساله در زمینه تولید انواع پکیج های تصفیه فاضلاب فعالیت دارند.

شرکت فنی مهندسی پاکان پالایشالبرز با بهره گیری از فناوری روز دنیا در زمینه علم مهندسی تصفیه فاضلاب و همچنین تجربۀ چندین ساله خود در زمینه تولید، ساخت و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب در حال حاضر توانسته است با وجود بسترهای لازم از قبیل کارخانه مجهز و واحد های خدمات پس از فروش و خدمات فنی، به عنوان یکی از بزرگترین و کارآمدترین شرکت ها در زمینه مهندسی آب و فاضلاب در سطح کشور شناخته شود. یکی از اهداف این شرکت طراحی و اجرای روش های نوین تصفیه فاضلاب برای تصفیه فاضلاب انسانی یا بهداشتی و فاضلاب صنعتی است به گونه ای که کمترین اثرات مخرب زیست محیطی را به همراه قابلیت اجرا از لحاظ فنی و اقتصادی را داشته باشد.

پکیج های پیش ساخته شرکت مهندسی پاکان پالایش البرز برای تصفیه فاضلاب انسانی مجتمع‌های مسکونی، شهرک‌ها، بیمارستان‌ها، فاضلاب صنعتی کارخانجات و بطور کلی کلیه اماکنی که به شبکه فاضلاب عمومی متصل نمی‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای تماس و یا خرید پکیج تصفیه فاضلاب شرکت پاکان پالایش می توانید با ما در ارتباط باشید:

* وب سایت پاکان: pakan-palayesh.com

* آدرس دفتر مرکزی کرج، میدان سپاه، بلوار علامه جعفری

* ۰۲۶-۳۲۷۱۴۶۵۹

* ۰۲۶-۳۲۷۱۵۹۴۴

* ۰۹۱۲۸۶۶۸۹۹۴-۵

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا