دانش و فناوری

نحوه فعالیت دانشگاه ها در 43 شهرستان دارای شرایط بحرانی اعلام شد/ اعمال محدودیت تا پایان هفته


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه فعالیت دانشگاه ها در هفته جاری که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۴۳ شهرستان از دوشنبه با محدودیت مواجه شده، را تشریح کرد.


علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، شرایط پیگیری فعالیت های آموزشی در دانشگاه ها در هفته جاری که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۴۳ شهرستان از روز دوشنبه با محدودیت مواجه شده، را تشریح کرد و اظهارداشت: فعالیت ها به دو بخش آموزش های نظری و عملی تقسیم می شود.

وی توضیح داد: تمامی آموزش های در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی به صورت کاملا الکترونیکی است و طبیعی است که در آموزش الکترونیکی محدودیتی ایجاد نمی شود.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بخش هایی که نیازمند حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها است، گفت: در این مدت حضور در آزمایشگاه ها برای انجام کارهای پژوهشی به صورت محدود خواهد بود.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا