سیاسی

کمیسیون اقتصادی موضوع رسوب کالاها در گمرک را بررسی کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی رسوب کالاها در گمرکات کشور را بررسی کرده و گزارش آن را به صحن علنی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: متأسفانه رسوب کالا در گمرکات کشور افزایش یافته و سوال ما این است که اگر نیاز به این کالاها نبود، چرا اجازه داده شد که این کالاها به کشور وارد شود؟

وی بیان کرد: لازم است هیئت رئیسه مجلس تیمی را مشخص کند تا رسوب کالاها در گمرکات کشور را مورد ارزیابی قرار دهند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران را بیمه نمی‌کند، باید نسبت به این مسئله اقدام شود چرا که خبرنگاران زحمات زیادی می‌کشند و غالباً ‌شغل ثابتی ندارند بنابراین لازم است که بیمه شوند.

در ادامه سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، درباره رسوب کالاها در گمرکات کشور، گفت: انتظار داشتیم که با توجه به مصوبات هیئت دولت و شورای هماهنگی سران قوا، میزان رسوب کالاها در گمرکات کشور کاهش یابد.

وی افزود: با وجود این، کمیسیون اقتصادی مجلس این موضوع را بررسی کند و اگر لازم بود گزارشی به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گویا کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گزارشی در این زمینه تهیه کرده، تقاضای ما آن است که سریعاً آن را ارائه کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا