سیاسی

وزارت نیرو به وظایفش‌درباره سد کلان ملایر عمل کند


نماینده مردم ملایر در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: سد کلان ملایر سال‌هاست آبگیری شده و کارهای مقدماتی آن هم انجام شده و اکنون برای اجرا تنها نیاز به یک یاعلی دارد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 5 آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی و مجموعه مدیران گمرک و بانک مرکزی گفت: امروز توزیع نهاده‌های دامی، کود و بذر به یک موضوع جدی در کشور تبدیل شده و کشاورزان دیگر راه پس و پیش ندارند.

وی افزود: گزارش کمیسیون کشاورزی در این مورد آماده است و بر اساس این گزارش برخی ارکان دولت در بروز این اتفاق مقصر و برخی حتی توان نظارت و اجرا هم ندارند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: کشاورزان شرایط بدی دارند، کود و بذر لازم برای کشت در اختیار ندارند و این موضوع در کشور به یک بحث جدی تبدیل شده است.

وی با اشاره به قیمت پایین سبزه و کشمش در شهرهایی مانند ملایر گفت: در شهرهایی مانند ملایر که دارای محصولات سبزه و کشمش هستند، پایین بودن قیمت این محصول بی‌انصافی است در صورتی که یک کیلو کشمش برابر است با 3 کیلو انگور بنابراین باید متولیان مدیریت لازم را در این زمینه انجام دهند.

آزادیخواه گفت: سد کلان ملایر سال‌هاست آبگیری شده و کارهای مقدماتی آن هم انجام شده است و اکنون برای اجرا تنها نیاز به یک یاعلی دارد، 180 هزار نفر از مردم ملایر نیاز به این آب دارند، ما هم از بس در این مورد تذکر و التماس داده‌ایم دیگر خجالت می‌کشیم، مسئولان اقدامات لازم را هر چه سریعتر در این مورد انجام دهند.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا