ورزش

تقدیر از فرزند شهید مدافع حرم در حاشیه برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان

در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان، از بازیکن تیم پرسپولیس بهبهان و فرزند شهید مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، درحاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان هندبال، یادواره شهدای مدافع سلامت  از  مهربان بدوی بازیکن  تیم پرسپولیس بهبهان و فرزند شهید مدافع حرم با اهدای پیراهن تیم ملی تقدیر شد.

شهید حبیب بدوی متولد سال 1349 اهواز و عرب زبان، از فرماندهان کم سن و سال دوران دفاع مقدس بود.

شهید بدوی بعد از دوران دفاع مقدس در کنار کار و فعالیت‌های اقتصادی، همچنان به فعالیت‌های جهادی ادامه داد و لحظه‌ای از جهاد در راه خدا و خیر غافل نشد. این شهید والامقام بعد از اشغال سوریه به این کشور رفت و همچنان به واسطه تسلط کامل به زبان عربی با نیروهای حزب الله لبنان وارد میدان نبرد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در آبان 95 در درگیری با داعش به شدت از ناحیه شکم مجروح شد، به طوری که همه نزدیکان و دوستان فکر می‌کردند دیگر به میدان نخواهد رفت، اما از آنجایی که شهید بدوی بسیار مخلص و متعهد بود به راحتی کنار نکشید و پس از سپری کردن دوران نقاهت به سوریه بازگشت. شهید بدوی سرانجام در نبرد آزاد سازی شهر ابو کمال سوریه در 20 آبان 96 به درجه رفیع شهادت رسید.

وی بعد از شهادت به شهید میلیاردر مدافع حرم مشهور شد، چون شهید حبیب بدوی هیچ نیاز مالی نداشت و تنها به هدف خدمت و جهاد در راه خدا و پیمان با دیگر شهدا به سوریه رفت.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا