بین الملل

شهادت یک فلسطینی دیگر/ شمار شهدا به ۴۹ نفر افزایش یافت

بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به غزه؛

یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید و بدین ترتیب شمار شهدای تجاوز اخیر به ۴۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس اعلام منابع محلی، «انس خالد انشاصی» جوان ۲۲ فلسطینی امروز جمعه بر اثر شدت جراحات وارده به وی در جریان حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی در داخل یک مجمتع پزشکی در خان یونس تحت درمان بود، اما شدت جراحات وارده منجر به شهادت او شد.

بنابراین، شمار شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ۴۹ نفر افزایش یافت و شمار مجروحان نیز ۳۶۰ نفر اعلام شده است.

این در حالی است که با شهادت لیان الشاعر، کودک فلسطینی ساکن خان یونس بر اثر شدت جراحت‌های وارده در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیمارستان المقاصد، تعداد کودکان کشته شده در این درگیری‌ها به ۱۷ نفر رسیده است.

علاوه بر این، تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه ویرانی گسترده ای را به بار آورده است. بر اساس اعلام وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان حمله خود به نوار غزه به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد کردند.

وزارت مسکن فلسطین عنوان کرده است: نظامیان صهیونیست در جریان حمله خود ۱۸ واحد مسکونی را به طور کلی تخریب کردند و به ۷۱ واحد مسکونی در حدی خسارت وارد کرده اند که دیگر قابل سکونت نیست. همچنین ۱۶۷۵ واحد مسکونی دیگر به صورت جزئی خسارت دیده است، ولی بعد از ترمیم خرابی ها قابلیت سکونت دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا