شهرستان ها

خبرنگاران توطئه رسانه‌های استکبار را خنثی کنند

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به توطئه‌های رسانه‌های جریان استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: خبرنگاران باید در راستای جهاد تبیین هوشیار بوده و به مردم بصیرت بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: رسانه‌ها، شبکه‌ها و فضای مجازی تحت سلطه استکبار با شگردهای مختلف درحال انعکاس خبرهای دروغ و بی اساس علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این رسانه‌ها تلاش می‌کنند عیب‌های کوچک نظام را برجسته و توانمندی‌های فرزندان این آب و خاک را حداقل و ناچیز نشان دهند.

وی ضمن تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار از فعالان حوزه رسانه خواست تا در برابر دشمنی‌های استکبار در بخش اطلاع رسانی هوشیار و توطئه آنها را خنثی کنند.

امام جمعه گرگان به نامه جمعی از ورزش دوستان و ورزشکاران گلستانی اشاره کرد و گفت: این استان در برخی از رشته‌ها مانند بسکتبال، والیبال کشتی و کبدی دارای استعدادهای کم نظیری است و بسیاری از فرزندان این منطقه در تیم‌های ملی حضور دارند.

وی افزود: همه مسئولان استانی فرماندار و مدیریت شهری در شهرستان‌های مختلف باید از همه رشته‌ها به ویژه رشته‌های پر ظرفیت استان حمایت کنند.

نماز جمعه گرگان ادامه داد: براساس اخبار رسیده، شهرداری و شورای شهر گرگان قصد دارند پشتیبانی مالی خود را از بسکتبال بردارند که این موضوع سبب ضعیف شدن تیم ورزشی استان خواهد شد.

نورمفیدی بیان کرد: از همه مدیران استان انتظار است که از این رشته‌ها حمایت کنند تا جوانان ما بتوانند با عظمت و سربلندی نام گلستان را در کشور فریاد بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه برگزاری عزاداری و سوگواری گلستانی ها در دهه اول محرم قدردانی کرد و گفت: حضور در راهپیمایی اربعین باید باشکوه تر از سنوات گذشته باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا