ورزش

ناگلزمان: دومین برد را می‌خواهیم؛ مانه سریع محبوب شد

مانه باعث پیشرفت بایرن می‌شود

یولیان ناگلزمان از انگیزه بالای بایرن برای کسب دومین برد متوالی در بوندسلیگا و نیز محبوبیت سادیو مانه در رختکن بایرن گفت.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ پس از پیروزی 1-6 بر آینتراخت فرانکفورت در هفته اول بوندسلیگا خود را مهیای بازی با ولفسبورگ می کند. بایرن در این بازی میزبان است و بدون شک هدفی جز پیروزی ندارد. ولفسبورگ در هفته نخست در خانه برابر وردربرمن به تساوی 2-2 رسید.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:« معمولا بازی برابر تیم های کاملا دفاعی جذاب نیست ولی فکر می کنم بازی یکشنبه برابر ولفسبورگ شرایطی متفاوت داشته باشد. اطمینان دارم که بازی جذابی خواهد شد و اینکه حریف ما تیمی سطح بالاست. ولفسبورگ قطعا مثل همه تیم هایی که به زمین بایرن می آیند، دفاعی بازی خواهد کرد ولی آنها سیستم های متنوعی دارند و بعید می دانم در طول بازی فقط به دفاع فکر کنند. ما در روزهای اخیر تمرینات خوبی داشتیم و روش مقابله با ولفسبورگ را تمرین کردیم. به خوبی می دانیم که چطور باید برابر حریفان دفاعی بازی کنیم و به دنبال دومین پیروزی متوالی در بوندسلیگا هستیم.»

ناگلرمان ادامه داد:« ولفسبورگ در نقل و انتقالات به خوبی خود را در دفاع تقویت کرده و حالا گل زدن به آنها سخت تر از قبل است. گفتم که بعید می دانم در طول بازی فقط دفاع کنند. در بازی برابر وردربرمن نشان دادند که هماهنگی خوبی دارند. انتظار یک بازی هجومی از حریف را ندارم و معتقدم با تمام بازیکنان‌شان هم دفاع نخواهند کرد.»

احتمال تغییرات در ترکیب اصلی:« به عنوان مربی برای ایجاد تغییرات در ترکیب اصلی، به دو نکته توجه می کنم. اولی عملکرد بازیکنان در بازی قبلی است و دومی فشار بازی ها ولی در حال حاضر نیازی به ایجاد تغییر در ترکیب اصلی حس نمی کنم.»

ناگلرمان در مورد وضعیت توماس مولر گفت:« پست بازی مولر تقریبا مثل فصل قبل است. بین او و گنابری درک متقابل خوبی وجود دارد و توماس به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. او هم می تواند یک شماره 9 باشد و هم در پست 10 عالی کار می کند. شرایط او خوب است و مشکلی برای بازی ندارد.»

ناگلرمان در مورد سادیو مانه، خرید جدید بایرن، گفت:« می توانم برای توصیف سادیو مانه به حرف های یورگن کلوپ در مورد او اشاره کنم. سادیو از همان روز اول باعث ارتقای سطح کیفی هر تیمی می شود. او همیشه پیروزی می خواهد و در تیم نیز از او به خوبی استقبال شده است. مانه سریعتر از تصورات خودش را با تیم وفق داد و اینجا همه او را دوست دارند. او بازیکنی فروتن است و افتخارات زیادی کسب کرده ولی همچنان باانگیزه است و برای کسب جام های بیشتر اشتیاق دارد. بازیکنانی مثل مانه، باعث پیشرفت هم تیمی های خود می شوند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا