ورزش

واندا PSG را تهدید کرد؛ باید غرامت سنگینی بدهید

مائورو اگر بخواهد، می‌ماند

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، به شایعات اخراج این بازیکن از پی اس جی واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، سه سال از انتقال مائورو ایکاردی از اینتر به پاری سن ژرمن سپری شده و شرایط به بدترین شکل ممکن برای این مهاجم پیش می رود. بر اساس صلاحدید کادر فنی باشگاه فرانسوی، ایکاردی دیگر حق تمرین با تیم اصلی را ندارد و می توان جدایی این بازیکن از پی‌اس‌جی را قطعی توصیف کرد. اکیپ نوشته است که اگر بازیکنان مازاد جدا نشوند، یا اخراج خواهند شد یا باید در تیم جوانان بازی کنند.

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری اخیر خود گفت که غیبت ایکاردی در بازی هفته نخست برابر کلرمون دلیل فنی داشت و اینکه باشگاه در تلاش است تا در مورد ایکاردی به بهترین راه حل ممکن دست یابد. او به طور ضمنی تایید کرد که روی ستاره آرژانتینی حساب نمی کند. گفته می شود او از منچستریونایتد، مونزا و گالاتاسرای پیشنهاد دارد.

واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی، در واکنش به شایعات پیرامون این بازیکن، به نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گفت:« مائورو تا 2024 با پی اس جی قرارداد دارد و اگر باشگاه قصد اخراج او را دارد، باید غرامت بسیار سنگینی بدهد. مائورو بازیکن کوچکی نیست و پیشنهادات زیادی دارد. بسیاری از تیم های مطرح اروپایی خواهان او هستند. می دانم که پس از تغییر مربی، این اتفاقات طبیعی است. مربی جدید پی اس جی حق دارد مائورو را نخواهد و ما این را درک می کنیم. در فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد و چند بازیکن دیگر پی اس جی نیز شرایط مشابه مائورو را دارند.»

واندا در ادامه گفت:« تصمیم نهایی با مائورو است. او اگر بخواهد در پی اس جی بماند، کسی نمی تواند مانع او شود، چون هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد. اگر هم قصد رفتن به تیمی دیگر را داشته باشد، قطعا انتخابی درست و منطقی خواهد داشت. او به تیمی خواهد رفت که در آن بازیکن ثابت باشد و بهترین شرایط را برای او فراهم کنند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا