شهرستان ها

خسارت‌های بارندگی به نخل‌های دشتستان و تنگستان جبران شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت:‌ بارندگی‌های اخیر، خسارت زیادی به نخل‌داران بویژه در دشتستان و تنگستان وارد کرده که جبران این خسارت‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر جمعه در بازدید از نخیلات و سردخانه‌های تنگستان اظهار داشت: نخل‌داران و تولیدکنندگان خرما باید حمایت و پشتیبانی شوند و مدیریت استان در این راستا از هیج تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: تقویت صنایع بسته بندی و تبدیلی خرما در مناطق خرماخیز استان یک ضرورت است و موجبات بهبود وضعیت معیشتی نخل‌داران می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی برای صادرات خرمای استان بوشهر به کشورهای هدف انجام شده و انتظار داریم امسال شاهد افزایش چشمگیر صادرات خرما باشیم.

محمدی زاده اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر، خسارت زیادی به نخل‌داران بویژه در دشتستان و تنگستان وارد کرده که جبران این خسارت‌ها به گونه‌ای که رضایتمندی نخل‌داران و تولیدکنندگان را در پی داشته باشد ضروری است.

وی یادآور شد: خرما یک محصول مقوی و دارای ارزش غذایی فوق العاده‌ای است و باید به طور کامل معرفی شود و تبلیغات مناسبی صورت گیرد تا بازار خود را پیدا کند.

در این بازدیدها، باغداران و تولیدکنندگان خرما دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

استاندار بوشهر همچنین در بین نمازگزاران جمعه در مصلای اهرم حضور یافت و به سوالات و دغدغه‌های مردمی پاسخ داد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا