ورزش

خوشحالم باعث ثبت قرارداد لواندوفسکی شدم

دوست داشتم به لاپورتا کمک کنم

خائومه رورس، رئیس شرکت اورفئوس مدیا، که امروز 24.5 درصد از بارسا استودیو را به ارزش 100 میلیون یورو خرید، اطمینان دارد که قرارداد روبرت لواندوفسکی و دیگر خریدهای بارسا ثبت خواهند شد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا حتی با فعال کردن سه اهرم مالی هم موفق نشده بود قرارداد بازیکنان جدید خود را در لالیگا ثبت کند. پس از پاسخ منفی لالیگا، بارسلونا مجبور شد اهرم مالی چهارم یعنی فروش 24.5 درصد از بارسا استودیو را نیز فعال کند تا اکنون دیگر مشکلی برای ثبت قراردادها نداشته باشد. بارسا پیش از این با فروش 25 درصد از حق پخش بازی‌های خود و نیز 24.5 درصد از بارسا استودیو توانسته بود بیش از 700 میلیون یورو درآمدزایی کند و به این رقم حالا 100 میلیون یوروی دیگر نیز اضافه شده است.

خائومه رورس، مدیر “اورفئوس مدیا”، امروز کمک بزرگی به خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا کرد. اورفئوس مدیا، شرکت تحت مالکیت او، با خرید 24.5 درصد از بارسا استودیو اجازه داد تا بارسلونا بتواند مشکل ثبت قرارداد خریدهای جدید خود را حل کند.

رورس در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت:« امروز ساعت 8 صبح قرارداد را امضا کردیم. لاپورتا برای فروش بخشی دیگر از بارسا استودیو مصمم بود و اگر من ورود نمی‌کردم، قطعا او یک شرکت دیگر را پیدا می کرد. بارسلونا باشگاهی بزرگ و معتبر است و در شرایط دشوار می تواند بهترین راه حل را پیدا کند. دوست من جوزپ بارتومئو (رئیس سابق بارسا) باشگاه را در وضعیت بد اقتصادی به مدیریت جدید تحویل داد و هیچکس تصور چنین شرایطی را نداشت.»

رورس ادامه داد:« نمی دانم بارسا برای ثبت قراردادها هنوز هم مشکل دارد یا نه، ولی دوست داشتم در این شرایط به خوان لاپورتا کمک کنم و امیدوارم با 100 میلیون یورویی که هزینه کردیم، خریدهای جدید و نیز تمدیدی‌های بارسا ثبت شوند. البته من در تعطیلات بودم و اگر به ثبت قرارداد روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله و رافینیا مطمئن نبودم، تعطیلاتم را خراب نمی کردم. از این بابت خوشحالم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا