ورزش

پیولی: فشاری برای تکرار قهرمانی روی ما نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید این تیم برای شروع فصل جدید آماده است و نگرانی‌ای برای تکرار قهرمانی ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، میلان فردا اولین دیدار فصل جدید سری A را در ورزشگاه سن سیرو برابر اودینزه برگزار خواهد کرد و پیولی به آینده این تیم بسیار امیدوار است. 
میلان فصل گذشته موفق شد پس از سال‌ها دوری از جمع مدعیان لیگ ایتالیا بار دیگر جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و خریدهای خوب این تیم، هوادارانش را به تکرار این قهرمانی امیدوار کرده است.
پیولی در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« این تیم میلان قوی است اما شرایط زمین مشخص خواهد کرد که ما از فصل گذشته بهتر یا بدتر هستیم. من همین روحیه را فصل پیش هم از بازیکنان دیده بودم. این باعث می‌شود که من امیدوار باشم چون پیشرفت‌هایی را هم در این تیم می‌بینم.»

او درباره شرایط این تیم در فصل پیش‌رو اظهار داشت:« هیچ فشاری برای تکرار قهرمانی روی ما نیست. ما هرگز به حرف افرادی که خارج از میلانلو هستند توجه نمی‌کنیم. این فصل باید در رقابت‌های زیادی به میدان برویم و نشان دهیم که تیمی رقابت‌جو هستیم.»
این مربی ایتالیایی درباره دیدار برابر اودینزه اضافه کرد:« می‌دانیم که فردا با چه دشواری‌هایی روبرو خواهیم بود. با تیمی فیزیکی روبر هستیم  نیاز داریم که توپ را سریع‌تر به گردش درآوریم و وقتی توپ را در اختیار نداریم، عملکرد خوبی را ارائه دهیم. ما نیاز به انسجام تیمی داریم تا بتوانیم بازی خوبی در نیمه زمین حریف ارائه دهیم.»
سرمربی میلان درباره احتمال جذب بازیکنان بیشتر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی گفت:« من از این تیم و بازیکنانی که جذب کردیم بسیار راضی هستم. اگر شانسی برای جذب بازیکنان دیگری هم داشته باشیم برای آن اقدام خواهیم کرد. این تیم کامل است اما ممکن است موقعیت جذب بازیکنان خوب به وجود بیاید. مدیران میلان کاملا برای این موضوع آماده هستند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا