ورزش

پاشایی: انقدر آماتور نیستیم که بازیکن بدون قرارداد یک ماه کنار تیم تمرین کند/ کار اسدبیگی از لحاظ اخلاقی درست نبود

مربی تیم ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش ایلنا، حسین پاشایی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس حضور یافت و در ابتدا گفت: در مورد بازی فردا فکر می‌کنم با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده و باتوجه به حفظ شاکله سال گذشته و جذب بازیکنان ممتاز لیگ برتر، یکی از بازیهای سخت لیگ برتر برای خواهد بود. ما هم توانستیم شاکله اصلی تیم پارسال را حفظ کنیم و یکسری بازیکنان خوب و باکیفیت باتوجه به بودجه محدود باشگاه جذب کردیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم باتوجه به اطلاعات از بازی دوستانه کار کردیم. تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم و بدنسازی خیلی خوبی داشتیم و بسیار مصمم و با انگیزه هستیم تا علاوه بر نمایش خوب، سه امتیاز هم بگیریم.

مربی ذوب آهن با اشاره به تیم پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس هم تیم بسیار خوب، باشخصیت و دارای کادرفنی بسیار قوی است. باتوجه به شناخت سرمربیان دو تیم از یکدیگر، بازی تاکتیکی را پیش‌بینی می‌کنم و فکر کنم بازی خیلی خوبی خواهد بود.

او راجع به اسدبیگی گفت: در مورد آقای اسدبیگی من توضیحات کوچکی بدهم، فکر کنم باشگاه ذوب‌آهن آنقدر مسئولانش پخته باشند که نگذارند یک ماه یک بازیکن کنار تیم باشد، اما قرارداد امضا نکند. بازیکن قرارداد رسمی دارد و معاونت حقوقی باشگاه پیگیر هستند و امیدوارم کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به بهترین شکل رای بدهند و حقی از باشگاه اجحاف نشود.

وی افزود: بازیکنی که یک ماه با ما تمرین کرده و او بازیکن باشخصیتی است و کنار ما بوده و ما به خاطر او گزینه‌هایی که می‌توانستیم جذب کنیم را جذب نکردیم. او با ما رفت ایفمارک و از نظر اخلاقی کار پسندیده نبود. ما متکی به فرد نیستیم و قطعا بازیکنانی که بازی می‌کنند، شاید فراتر از ایشان هستند و قطعا به خوبی نقش ایفا خواهند کرد.

مربی ذوب اهن در خصوص احتمال جذب تمیروف عنوان کرد: ما باتوجه به نیازمان نفرات موردنظر را جذب کردیم و اگر آقای تمیروف از سیستم پرسپولیس بیرون مانده، ما نمی‌توانیم بگوییم او مدنظر ماست. تیم ما الان کامل است اما قبلا به دنبال او بودیم.

پاشایی درباره غیبت تارتار اظهار داشت: وجود آقای تارتار یک قوت قلب برای تمام تیم و باشگاه است. در طول هفته تمام نکاتی که باید در زمین اجرا شود را گوشزد کردند و قطعا و صددرصد تمام بچه‌ها توجیه شدند و امیدوارم نبود ایشان کمترین تاثیر را بگذارد.

او در مورد بودجه ذوب آهن توضیح داد: ما از نظر مالی قدرت برابری با خیلی تیم‌ها نداریم و بودجه امسال بعضی تیم‌ها قابل مقایسه نیست. اما انقدر توان فنی و هوشی بچه‌ها بالاست که این فاصله را جبران کنیم. قطعا فردا هم باوجود بازیکنان باانگیزه این فاصله را حفظ می‌کنیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا