شهرستان ها

دستگیری عاملان قتل پیش از فرار در شهر صحنه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری عاملان قتل پیش از فرار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منوچهر رضایی اظهار کرد: شب گذشته و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در میدان مطهری شهر صحنه میان سه جوان ۲۵ تا ۲۸ ساله تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که این سه نفر برای تفریح به سراب دربند صحنه مراجعه کرده‌اند اما در مسیر برگشت دچار اختلاف شده و باهم درگیر می‌شوند.

رضایی افزود: در این درگیری ۲ نفر از آنها با چاقو دوست ۲۵ ساله خود را زخمی و متواری می‌شوند که متأسفانه فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه ادامه داد: با قتل جوان ۲۵ ساله پرونده وارد فاز جدیدی شد و مأموران بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی و انتظامی صحنه توانستند به فاصله کمی از وقوع جنایت هر ۲ عامل قتل را در عملیات‌هایی جداگانه پیش از آنکه فرصت فرار و خروج از شهرستان پیدا کنند، دستگیر و آلت قتاله نیز از آنها کشف شد.

رضایی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی از عاملان قتل جوان ۲۵ ساله برای مشخص شدن انگیزه آنها ادامه دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا