ورزش

رونمایی از ۱۱ مرد منتخب رحمتی در هفته اول

نفرات اصلی آلومینیوم اراک در دیدار مقابل هوادار تهران مشخص شدند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در لیگ بیست و یکم رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد و در جام حذفی نیز به فینال رسید و نایب‌قهرمان شد، امشب در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر به مصاف هوادار تهران می‌رود.

حسین پورحمیدی که برای سومین فصل پیاپی در آلومینیوم اراک مانده، دروازه‌بان امروز این تیم است؛ سید مهران موسوی و وحید محمدزاده، دو مدافع میانی این تیم مقابل هوادار هستند و میلاد فخرالدینی و یونس اکبرپور به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی به میدان می‌روند.

امیر نوری هافبک دفاعی آلومینیوم اراک در بازی امروز است که کمی جلوتر از او علیرضا نقی‌زاده و محمود قائدرحمتی، دو بازیکن سرعتی این تیم بازی می‌کنند و هافبک‌های میانی و هجومی این تیم را برابر هوادار تشکیل می‌دهند.

اسماعیل شریفات که فصل گذشته سه گل برای آلومینیوم اراک زد، در پست وینگر راست به میدان می‌رود و هانسل زاپاتا، خرید جدید این تیم با نظر رحمتی به‌عنوان وینگر چپ برابر هوادار بازی می‌کند و همچنین محمدرضا آزادی مهاجم نوک این تیم خواهد بود.

ترکیب آلومینیوم مقابل هوادار به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا