ورزش

وسلین‌: قطر با تیمی متفاوت به قونیه آمده است

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: قطر با تیمی متفاوت به این بازی‌ها آمده است و شناخت زیادی از بازیکنان این تیم نداریم.

به گزارش ایسنا، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل آذربایجان و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را تا دقیقه ۲۰ نیمه نخست از بازیکنانم شاهد بودید و مانند یکی از تیم‌های مطرح هندبال جهانی مقابل حریف ظاهر شدیم. بعد از دقیقه ۲۰ احساس کردم بازیکنانم کمی از شرایط خوب خود فاصله گرفتند، به همین خاطر بین دو نیمه در رختکن با آنها صحبت کردم و نکات فنی را گوشزد کردم و به همین خاطر بازیکنانم به بازی خوب خود بازگشتند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در مورد برنامه‌ریزی بازی‌ها و اینکه مجبور است فردا به کمترین استراحت مقابل قطر به میدان برود نیز گفت: برنامه‌ریزی واقعا عجیب است. فردا باید جلوی قطر بازی کنیم و بعد از آن در صورت پیروزی فینال در روز یکشنبه برگزار می‌شود و واقعا درک نمی‌کنم چرا به این شکل برنامه‌ریزی مسابقات هندبال انجام شده است.
وی همچنین با ستایش از دروزاه‌بانان تیم ملی نیز گفت: در دیدار نخست محمد سیاووشی فوق‌العاده بود و در دیدار مقابل آذربایجان نیز شاهد درخشش علی رحیمی بودیم‌.
وویوویچ در مورد مصاف با قطر در دیدار نیمه‌نهایی نیز گفت: قطر با تیمی متفاوت به این بازی‌ها آمده است و شناخت زیادی از بازیکنان این تیم نداریم. با این حال تمام تلاش ما کسب پیروزی و رسیدن به مدال است.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا