ورزش

ناراحتی نکونام از عدم جذب رضاوند

آرش رضاوند به تازگی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا پرونده انتقالش به فولاد بسته شود.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد فردا در اولین دیدار خود باید در برابر صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. پس از جذب چند بازیکن در ابتدای نقل و انتقالات اما این تیم پس از مصدومیت فرشید اسماعیلی و عدم توافق با باشگاه استفلال برای جذب رضاوند، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است. نکونام در کنفرانس خبری از عدم جذب رضاوند ابراز ناراحتی کرد و امیدوار است که بتواند دو بازیکن را به جمع شاگردانش بیفزاید.

سرمربی تیم فولادخوزستان درباره ادامه فعالیت فولاد در نقل و انتقالات گفت: اوایل صحبت‌هایم گفتم به دنبال این هستیم که دو بازیکن به تیم اضافه کنیم و با توجه به اینکه فرشید اسماعیلی را از دست دادیم و باشگاه نتوانست آرش رضاوند را جذب کند، قطعا ما نیاز به دو مهره داریم که بتوانیم جای آنها را پر کنیم. علیرغم اینکه شرایطی ما خوب است، نیاز به تقویت داریم و این نیست که کار ما در نقل و انتقالات تمام شده باشد. شما می‌بینید که تیم‌های دیگر با چه مبالغ و چه شرایطی در حال جذب بازیکن خارجی هستند؛ بازیکنان ایرانی را هم با شرایط مالی خوب جذب می‌کنند و ما هم اگر می خواهیم در کورس باشیم و با تیم هایی که از نظر هزینه با ما قابل قیاس نیستند مبارزه کنیم و در بازی های رو در رو نتیجه خوبی بگیریم نیاز به تقویت شدن داریم.

وی ادامه داد: ما باید آرش رضاوند را حفظ می کردیم و پارسال باید این اتفاق می‌افتاد اما یک سری اشتباهات وجود داشت و الان نیاز به یارگیری داریم. به باشگاه گفتم حداقل به دو بازیکن نیاز داریم و امیدوارم حالا که آرش رضاوند را در اختیار نداریم یک یار در این پست و یک بازیکن دیگر که با او در حال مذاکره هستیم و اگر اتفاقی نیفتد جذب کنیم.

باید دید فولاد در روزهای آتی کدام بازیکنان را به اسکواد خود برای لیگ ۲۲ اضافه خواهد کرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا