ورزش

آرتتا: امیدوارم استقبال گرمی از اوبا داشته باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ابراز امیدواری کرد که هواداران این تیم استقبال گرمی از پی‌یر امریک اوبامیانگ در صورت انتقال او به چلسی داشته باشند.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان لسترسیتی خواهد بود. 
با انتشار شایعات مربوط به احتمال بازگشت اوبامیانگ به لیگ برتر انگلیس و پوشیدن پیراهن چلسی، حواشی درگیری این بازیکن با آرتتا و قطع همکاری او با آرسنال بار دیگر در رسانه‌های این کشور مطرح شده است. 
آرتتا در نشست خبری پیش از بازی برابر لسترسیتی گفت:« مدت‌ها از این اتفاق گذشته است. وقتی مسائل دیگری وجود دارد، من علاقه‌ای به پرداختن به مسائل قدیمی ندارم. من نظراتم را صریح و کامل مطرح کردم. کاری که انجام شد برای دفاع از این باشگاه بود و در نهایت صداقت صورت گرفت.»

او با تمجید از توانایی‌های این بازیکن اضافه کرد:« اوبا بازیکنی استثنایی است و کارهای زیادی برای ما و آرسنال انجام داد. من همیشه قدردان عملکرد خوب او هستم. امیدوارم که او مورد استقبال گرم هواداران این تیم قرار بگیرد چون شایستگی آن را دارد. لحظاتی در زندگی حرفه‌ای هست که مسیر شما از باشگاهی که برای آن بازی می‌کنید متفاوت است.»
این مربی اسپانیایی با ابراز رضایت از شرایط تیمش اظهار داشت:« من از جایی که هستیم، بازیکنانی که داریم و تیمی که در حال ساختنش هستیم بسیار راضی هستم. نمی‌توانم از این خوشحال‌تر باشم. می‌توانید ببینید که سطح تعهد و اشتیاق بازیکنان به شکل قابل توجهی تغییر کرده است و هواداران متوجه این موضوع هستند. چنین اتحادی از تغییر فرهنگ باشگاه سرچشمه می‌گیرد.»
سرمربی آرسنال همچنین درباره خریدهای جدید این تیم گفت:« ما اول درباره این که چه انتظاراتی از آنها داریم صحبت کردیم. آنها هم انتظارات‌شان از این باشگاه را مطرح کردند. درباره ارزش‌‎ها، رفتارها و روندی که در این تیم داریم به آنها توضیح دادیم. ما از کاری که اینجا می‌کنیم لذت می‌بریم و خوشحالیم که این باشگاه هر روز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا