ورزش

گواردیولا: هالند فوق العاده است اما کامل نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان بورنموث است و بسیاری انتظار تکرار درخشش هالند در این بازی را دارند. 
سیتی هفته گذشته موفق شد با نتیجه 0-2 برابر وستهام به پیروزی برسد و این بازیکن نروژی دو گل در این بازی به ثمر رساند تا این فصل را درخشان شروع کرده باشد. 
گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی  درباره او گفت:« هالند بازیکنی فوق العاده است. او یک مبارز واقعی است و همیشه دوست دارد پیروز شود. چیزی که بیشتر از همه من را تحت تاثیر درخشش او قرار داد این است که او بسیار فروتن است و بسیار با بازیکنان جوان صحبت می‌کند. او شم گلزنی بسیار خوبی هم دارد.»


این مربی اسپانیایی با اشاره به توانایی‌های هالند اضافه کرد:« ارلینگ هم مانند هر بازیکنی از جمله فیل فودن یا جولیان آلوارز جای پیشرفت زیادی دارد. او می‌تواند بازیکن بهتری باشد. من هرگز ندیدم هیچ بازیکنی جز لیونل مسی در 21 یا 22 سالگی کامل باشد، بقیه بازیکنان نیاز به پیشرفت دارند. او باید فصل بعد بازیکن بهتری باشد.»
او درباره رقابت این تیم با لیورپول اظهار داشت:« ما توانستیم این رقابت جذاب و سالم را شکل دهیم. سال گذشته بزرگترین رقیبی که برای قهرمانی داشتیم لیورپول بود. این باعث افتخار است. چنین اتفاقی پیش از این ممکن نبود تا این که شیخ منصور این باشگاه و این محیط مناسب برای رقابت سالم با بزرگترین باشگاه‌های انگلیسی را ساخت.»
سرمربی سیتی درباره شرایط تیمش پیش از بازی با بورنموث گفت:« ما آماده هستیم. بازی این تیم را دیدم و احترام بسیاری برای اسکات پارکر قائل هستیم. ما این هفته به خوبی حرف زدیم و تمرین کردیم. بازی برابر تیم‌های تازه صعود کرده در هفته‌های اول بسیار حساس است چون فشاری روی آنها نیست و حس بسیار خوبی دارند.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا