ورزش

مورایس: بازی ما با استقلال کلاسیک بود/ خوش شانس هستم و سپاهان برد شیرینی بدست آورد


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک بازی عادی، کلاسیک و خیلی خوبی مقابل استقلال داشتیم و برد شیرینی بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلتال در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: از همه رسانه ها تشکر می‌کنم. یک بازی عادی، کلاسیک و خیلی خوبی بود. حتی اگر دیدار اول لیگ هم باشد، چه بسا سخت تر و بدتر هم می‌شود.

*استقلال بدشانسی آورد و فشار بدی روی بازیکنان این تیم بود

مورایس ادامه داد: استقلال مقداری بدشانسی آورد زیرا باید در خانه خودش بازی می‌کرد. تیمی که در خانه بازی می‌کند، بردن برایش یک الزام و اجبار است و محکوم به برد است. فشار بدی روی بازیکنان استقلال بود و متوجه شدم این مسابقه برای ما آسان نبود.

*در نیمه اول خوش شانس بودیم گل نخوردیم

وی افزود: تلاش کردیم بازی را کنترل کرده ، در اختیار خودمان قرار بدهیم و فضاها را ببندیم تا از موقعیت‌هایی که می‌توانستیم خلق کنیم، استفاده کنیم. در 10 دقیقه ابتدایی بازی خوبی بود و توانستیم تعادل به وجود آوریم. از لحاظ بازپس گیری توپ وقتی استقلال  توانست بازی را به دست بگیرد، موفق بودیم و برخی موقعیت‌ها را نیز در همان لحظات خلق کردند که خوش‌شانس بودیم گل نخوردیم. در بین دو نیمه تغییراتی داشته و جایگیری‌ها را درست کردیم.

*خوش شانس هستم و برد شیرینی مقابل استقلال کسب کردیم
سرمربی سپاهان اضافه کرد: توانستیم مقداری فشار خود را افزایش بدهیم. همین باعث شد موقعیت‌هایی خلق کنیم که منتج به زدن گل شد.  در چنین دیدارهایی یک تیم وقتی گلی دریافت کند، سخت می‌تواند آن را جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا بخواهند تشویق و حمایت خودشان را نشان بدهند.  قبلا آدم خوش‌شانسی بودم و الان هم خوش‌شانس هستم که توانستم در یک بازی بدون تماشاگر برنده باشم. نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما  در نیمه دوم خیلی هم خوب بودند اما در مجموع بازی خیلی خوبی بود و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. بازی خیلی خوب و برد شیرینی بود. اکنون برای بازی بعدی می‌رویم.

ادامه دارد..


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا