ورزش

مورایس: خوش شانس بودیم که توانستیم استقلال را بدون تماشاگرانش شکست دهیم/ فشار زیادی روی بازیکنان حریف بود

سرمربی سپاهان در مورد برتری تیمش در دیدار هفته نخست مقابل استقلال صحبت کرد.


به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در خصوص برتری تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: از همه شما که اینجا حضور دارید تشکر میکنم. چیزی که باید بگویم این بود که بازی عادی کلاسیک و خیلی خوب بود. حتی اگر بازی بازی اول لیگ هم نباشد سخت تر و بدتر هم می شود. استقلال یک مقدار بدشانسی آورد چون باید در خانه خودش بازی می کرد. تقریبا برای تیمی که در خانه خودش بازی می کند یک الزام است که باید حتما برنده باشد. فکر میکنم فشار بدی روی بازیکنان استقلال بود و من متوجه شدم که بازی آسانی برای ما نبود. در نیمه اول تلاش کردم بازی را کنترل کنیم و فضاها را ببندیم و از موقعیت ها استفاده کنیم.

وی افزود: در 10 دقیقه اول بازی خیلی خوبی بود و تعادل را به وجود آوردیم. از لحاظ بازپس گیری توپ وقتی استقلال بازی را به دست آورد ما موفقیت خودمان را نشان دادیم و یکسری موقعیت هایی که در لحظه به وجود آوردند باید بگوییم که یک مقدار هم خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. در بین نیمه ها یک سری جایگیری ها را درست کردیم و توانستیم یک مقدار فشاری که وجود داشت را افزایش بدهیم و این باعث شد که خلق موقعیتی داشته باشد که منتج به گل شد. می دانیم که وقتی تیمی در چنین مسابقاتی گلی دریافت می کند سخت است که جبران کند، به ویژه زمانیکه شما طرفداران را کنار خود ندارید تا شما را حمایت کنند. قبلا هم خوش شانس بودم و این بار هم خوش شانس بودم که در این بازی بدون تماشاگر برنده شدم.

ساپینتو در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: نمی گویم بازیکنان ما خیلی در نیمه دوم خوب بودند اما در مجموع بازی خیلی خوبی بود و همه بازیکنان خوب بودند. به بازیکنانم تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود و برد شیرینی بود. میرویم برای بازی بعدی.

سرمربی سپاهان در رابطه با نقاط ضعف و قوت استقلال توضیح داد: هدفم این نیست که در باره نقاط قوت و ضعف حریف صحبت کنم. قطعا برای هر دو تیم بازی آسانی نبود. برنده شدیم و قطعاً خوشحالیم. قابل احترام هم باید برای تیم مقابل باشد. در خصوص مربی حریف اظهار نظر نمی کنم چون مربی حریف باکیفیت است. قبلا هم گفتم که بازی ای انجام دادیم که تماشاگر نبود و خوش شانس بودیم و می شد که نتیجه طور دیگری رقم بخورد. به نظرم اگر ورزشگاه مملو از تماشاگر هم بود با همین روند کارمان را انجام می دادیم.

 

مورایس در مورد اینکه در این بازی سیستم 433 بازی کردند و موقعیت کمی روی دروازه این تیم خلق شد، توضیح داد: مربیگری ایجاد تعادل است. ما سعی میکنیم که همیشه تعادل را حفظ کنیم. ما نباید اندازه خودمان را از دست بدهیم و باید بالانس را حفظ کنیم. این روندی است که باید طی شود و یک تیم باید آن را حفظ کند. از لحاظ دفاعی توانستیم انسجام داشته باشیم. به این فکر نمی‌کردیم که شانس و موقعیت از سوی حریف روی دروازه ما ایجاد می شود. هدف ما باز پس گیری توپ برای گلزنی بود و این تنها طرز فکری بود که در ذهن داشتیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا