ورزش

ساپینتو: سپاهان منتظر اشتباه ما بود/ شکستن رکورد برایم مهم نیست


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان موقعیت‌های زیادی نداشت و تنها منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد. پیش از اظهارات سرمربی استقلال، محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در سخنان کوتاهی عنوان کرد که در صورت حضور دوربین‌های تلویزیونی نشست خبری برگزار نخواهد شد که پس از این صحبت‌ها دوربین‌های تلویزیونی محل نشست خبری را ترک کردند و ساپینتو صحبت‌های خود را آغاز کرد.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف فرصت زیادی نداشت و تنها یک موقعیت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن استفاده کند. در دفاع هافبکی عملکرد خوبی داشتند و منتظر اشتباهات ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دایدم و گل دوم هم کار را خیلی برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفتم داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و نباید از این اشتباهات کوچک مقابل چنین تیم‌های مرتکب شویم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد شکست زودهنگام تیمش و اثرات مثبت و منقی این نتیجه، تصریح کرد: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، اما باختیم. سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی جالب نیست و امیدوارم در آینده بهتر ظاهر شویم.

 

ادامه دارد…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا