ورزش

مورایس: خوش شانس بودم که در ورزشگاه خالی بازی کردیم

سرمربی سپاهان می‌گوید از خوش شانسی او است که تیمش در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل استقلال به میدان رفته است.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: یک بازی عادی، کلاسیک و خوب بود. حتی اگر بازی اول لیگ هم باشد، شرایط بدتر می‌شود. فکر می‌کنم استقلال بدشانسی آورد. آن‌ها در بازی خودشان به میدان رفتند. تقریبا برای تیمی که در خانه خود بازی می‌کند، یک الزام و اجبار است که باید به پیروزی برسد. فکر می‌کنم فشار بعدی روی بازیکنان استقلال بود. متوجه شدم که بازی برای ما آسان نبود. در نیمه اول تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم و فضاها را ببندیم و از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنیم. 
وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه اول توانستیم تعادل را به وجود آوریم. از لحاظ باز پس گیری توپ، توانستیم موفقیت خودمان را نشان دهیم. در لحظات ابتدایی یک مقدار خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. در بین دو نیمه اندکی تغییرات داشتیم  و جای گیری‌ها را درست کردیم. توانستیم فشار را افزایش دهیم. توانستیم موقعیت خلق و به گل برسیم. وقتی در چنین بازی‌هایی تیمی گل می خورد، خیلی سخت است که جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا تشویق و حمایت خود را نشان دهند. من قبلا آدم خوش شانسی بودم و در این بازی هم خوش شانسی بودم که بدون حضور تماشاگران به میدان رفتیم. 
سرمربی سپاهان گفت: نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما خیلی هم خوب بودند. در مجموع یک بازی خوب از همه بازیکنان دیدم. فقط باید به بازیکنانم تبریک بگویم. برد شیرینی بود. به بازی بعد می‌رویم. 
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا