ورزش

واکنش نورافکن به دو دستگی در تیم‌ملی

بازیکن تیم‌ملی می‌گوید در این تیم هرکس تصمیم خودش را می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست داد. امید نورافکن، پس از این بازی اظهار کرد: اولین بازی لیگ را خوب پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول استقلال از ما سرتر بود اما در نیمه دوم سوار بازی شدیم و دو گل زدیم و چند موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که اگر خوش شانس بودیم به گل می‌رسیدیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردند مقابل استقلال به پیروزی برسند، گفت: دوتا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی داشتند و سخت بود که از اول بازی برای سه امتیاز بازی برویم اما با آنالیزی که داشتیم به پیروزی رسیدیم. امسال شرایط تفاوت دارد و پنجشنبه با نساجی بازی داریم که ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.
بازیکن ملی‌پوش سپاهان درباره وضعیت تیم‌ملی و نظرات بازیکنان بیان کرد: ما تابع کاپیتان‌های تیم‌ملی هستیم و هر تصمیم جمعی گرفته شود به آن عمل می‌کنیم. امیدواریم در آخر هر چه حق باشد، اتفاق بیفتد.
نورافکن درباره شائبه دو دستگی بین بازیکنان تیم‌ملی توضیح داد: این را همه مردم را می‌دانند. برخی یک مسئله را می‌پردازند و برخی یک مسئله دیگر را می‌پردازد و هرکس شخصی تصمیم می‌گیرد. این یک حاشیه است.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا