ورزش

واکنش یک ملی‌پوش به حواشی اخیر/ نورافکن: استقلال در نیمه اول سرتر از سپاهان بود


بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید نورافکن پس از برتری دو بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر اولین بازی لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی خوب پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول استقلال از ما سرتر بود و باید واقعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم، اما در نیمه دوم سوار بر بازی شدیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و یک یا دو موقعیت صد درصدی دیگر نیز داشتیم که اگر خوش شانس بودیم، می‌توانستیم به گل‌های دیگر نیز برسیم.

وی در مورد غیرقابل پیش‌بینی بودن این دیدار عنوان کرد: دو تیم از بهترین‌های ایران با هم بازی داشتند، کار سخت بود که از ابتدا برای 3 امتیاز به زمین بیاییم، اما از قبل آنالیز خوبی نسبت به حریف داشتیم.

بازیکن ملی‌پوش سپاهان در خصوص هماهنگی این تیم عنوان کرد: شرایط تیم ما نسبت به سال گذشته مقداری تفاوت دارد، پنجشنبه نیز بازی دیگری با نساجی داریم که امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم.

نورافکن در مورد اتفاقات اخیر در تیم ملی و دودستگی بازیکنان توضیح داد: ما تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم، هر تصمیمی بچه‌ها به شکل جمعی بگیرند، نسبت به آن عمل می‌کنیم و امیدواریم هرچه حق است، اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه هر یک از کاپیتان‌های تیم ملی یک نظر دارند، پاسخ داد: این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیگر همه مردم می‌دانند. برخی بازیکنان به یک موضوع می‌پردازند و برخی نفرات به موضعی دیگر، اما هر بازیکنی به شخصه خودش تصمیم‌گیری می‌کند.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه این مسائل به نتایج این تیم در بازی‌های جام جهانی آسیب نمی‌زند گفت: باید واقعیت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول کنیم. این مسائل حاشیه است و خودتان دیگر بحث‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا