ورزش

آسپیلیکوئتا: جدایی از چلسی خودخواهانه بود

سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی، معتقد است که اگر از این باشگاه جدا شده بود تصمیمی خودخواهانه گرفته بود.

به گزارش “ورزش سه”، آسپیلیکوئتا پس از مدت‌ها کشمکش و گمانه‌زنی‌های بسیار تصمیم گرفت قراردادش را با چلسی تمدید کند. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند هفته اخیر از علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده و حتی مدعی شده بودند که این باشگاه با این مدافع اسپانیایی به توافق رسیده است اما او در نهایت تصمیم گرفت به حضور در لندن ادامه دهد. 
آسپیلیکوئتا در گفتگو با اسکای اسپورت درباره حضورش در چلسی اظهار داشت:« من همیشه به این باشگاه متعهد بوده‌ام. این واقعیتی است که از روز اول وجود داشته است. اینجا خانه من است و من هرگز حاضر نبودم چنین تصمیم خودخواهانه‌ای برای ترک چلسی بگیرم.»
او درباره تصمیمش برای ترک این باشگاه گفت:« پس از جام جهانی باشگاه‌ها از احساسم با مدیران چلسی صحبت کردم. تصمیمم هیچ ارتباطی به سال‌های قراردادم یا دستمزدم نداشت. فقط احساسی که داشتم را ابراز کردم اما شرایط با توجه به تحریم‌ها و عوض شدن مالکیت باشگاه تغییر کرد.»


این مدافع اسپانیایی با اشاره به تمدید قراردادش اضافه کرد:« من با این شرایط به شیوه خودم برخورد کردم. ما مکالمه صادقانه‌ای با مالکان جدید داشتیم و من واقعا از این که کاپیتان چلسی هستم خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر سال‌های پیش‌رو هستم. به این نتیجه رسیدم که بهترین تصمیم برای همه این است که من به حضور در این باشگاه ادامه دهم.»
این بازیکن با تمجید از مالکان جدید چلسی ادامه داد:« آنها بسیار بلندپرواز هستند و از روز اول با ما صادق بودند. ما بلافاصله این موضوع را در پنجره نقل و انتقالات دیدیم. خصوصا که خرید برای این باشگاه پس از چند ماه تحریم و شرایط دشوار آسان نبوده است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا