ورزش

نساجی مازندران 1 – مس رفسنجان 1

در اولین روز شروع مسابقات لیگ بیست و دوم شاگردان حمید مطهری میزبان شاگردان محمد ربیعی هستند. البته احتمالا نساجی برای آخرین بار در ورزشگاهی غیر از وطنی، میزبانی میکند.

به گزارش ورزش سه نساجی مازندران در ورزشگاه نقشه جهان به دیدار مس رفسنجان میرود. حمید مطهری مربی سابق نساجی حالا با این تیم اولین تجربه دوران سرمربی گری خود را پشت سر می گذارد در این مسابقه ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان ها انتخاب مطهری برای ترکیب اولیه بود
محمد ربیعی هم با خریدهای جدید در نظر دارد نقاط ضعف کوچک فصل قبل را پوشش دهد. به نظر می رسد همچنان در حال کامل کردن ایده بازی خود است

هفته اول لیگ برتر؛ جمعه ۲۱ مرداد 
داور: حمید حاج‌ملک، کمک داوران: عسگر محمدی، عباس پورحیدری ، داور چهارم: علی بای 
ناظر: فریدون اصفهانیان
ورزشگاه: نقش جهان اصفهان/ بدون تماشاگر

نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی
حامد شیری
سیدعلیرضا ابراهیمی
مصطفی جوادیان
سعید بیگی
اکبر صادقی
ایوب کلانتری
محمد شریفی
علی شجاعی
صابر حردانی (72رضا جعفری)
کریم اسلامی 
سرمربی: حمید مطهری

مس رفسنجان:
حامد لک
شاهین توکلی
رامتین سلیمان‌زاده
جفرسون سیلوا  (۶۵ سید مجید نصیری)
سیدمهدی حسین

فرشید باقری(۷۰ امید لطیفی)
حسن جعفری
میثم تیموری
محسن آذرباد
لوسیانو پریرا
گادوین منشا
سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل
نساجی یک – مس رفسنجان صفر (دقیقه 48): ارسال علی شجاعی در محوطه جریمه و سقوط کریم اسلامی در برخورد با شاهین توکلی باعث شد تا داور در صوت خودش بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. ایوب کلانتری را در اختیار حامد شیری گذاشت حامد شیری همچنان پنالتی زن اول شمالی ها باشد با اینکه حامد لک جهت پنالتی را درست تشخیص داد اما ضربه دقیق و به گوشه دروازه شیری این تیم را پیش انداخت.)
دقایق حساس: 

دقیقه ۳: اولین حمله توسط مس بعد از چند بار تلاش در جناح راست دفاع نساجی شکل گرفت که مدافعان نساجی توپ را برگرداند در ادامه توپ در پشت محوطه به منشا رسید و ضربه او بعد از برخورد با مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۴: ارسال جعفری در محوطه جریمه نساجی به خوبی روی سرپری را جفت و جور نشد تا ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون برود.

دقیقه۷: ضربه کرنر نساجی روی حرکت انفرادی علی شجاعی به دست آمد، مدافعان مس توپ را به کرنر زدن در ادامه سعی در شکل دادن یک ضد حمله از جناح راست نساجی را داشتند که این بار بازیکنان مس روی برخورد با جوادیان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند ولی حقیقی توپ را با مشت به بیرون فرستاد.

دقیقه ۱۰: در این دقایق توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان مس و در زمین تیم نساجی به گردش در می آید.

دقیقه ۱۲ آذرباد با نفوذ و یک ارسال خوب پریرا در نزدیکی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد اما ضربه سر او به آرامی در اختیار حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۱۳ خروج ناموفق حقیقی توپ را به کرنر فرستاد اما این کرنر راه به جایی نبرد.
دقیقه ۱۶ نساجی به آرامی از زیر فشار مس در آمده و به آرامی خودش را در زمین مس پیدا میکند.
دقیقه ۱۸: خطای محمد شریفی روی گادوین منشا که او معتقد بود بازیکن نساجی باید کارت بگیرد.

دقبقه ۲۳: ضربه شروع مجدد نه چندان مطمئن حقیقی باعث شد آذرباد از پشت محوطه به سمت دروازه نساجی شوت بزند ولی توپ به آرامی در اختیار حقیقی گرفت.

دقیقه ۲۴: پاس پشت پای آذرباد به محوطه نساجی با برخورد شیری و سقوط پریرا همراه شد و بازیکنان مس اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه ۲۵: پاس کریم اسلامی از پشت محوطه به علی شجاعی در محوطه مس او را با حامد لک تک به تک کرد ولی دروازه بان مس در مقابل شجاعی موفق عمل کرد و مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۲۷: داور به سود نساجی ضربه کرنر اعلام کرد ولی کمک داور با نشان دادن ضربه دروازه نظر او را برگرداند

دقیقه ۳۰: ضربه کریم اسلامی با برخورد به مدافعان مس به کرنر رفت و در ادامه اما ضربه کرنر تمرین شده نساجی توسط مدافعان دور شد. در ادامه با برخورد توپ به دست گادوین منشا نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد ولی ضربه کلانتری به آرامی در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: عدم هماهنگی حامد لک و مدافعان نزدیک بود برای تیم مس گران تمام شود ولی مدافعین مس موفق شدند توپ را دور کنند.

دقیقه ۳۶: خطای آذرباد روی حردانی در میانه های زمین مس، علی شجاعی را پشت توپ قرارداد ولی ضربه بلند به او در دستان حامد لک قرار گرفت و او با یک شروع مجدد سریع و ضربه نامطمئن دفاع تقریباً یک ضد حمله خطرناک را شکل دادند اما بازیکنان نساجی موفق شدند توپ را دور کند.

دقیقه ۳۹: بازیکنان نساجی برای دقایقی توپ را در اختیار دارند و از زیر فشار مس خارج شدند.
دقیقه ۴۰: ضربه پریرا در داخل محوطه نساجی با برخورد به بازیکنان نساجی تبدیل به یک ضد حمله شد و کلانتری بعد از جا گذاشتن یک بازیکن، با تکل سلیمانزاده توپش به بیرون رفت.
دقیقه ۴۲ آذرباد صاحب موقعیت در محوطه جریمه نساجی شد اما ضربه کم دقت او به آرامی به بیرون رفت
دقیقه ۴۴: با ارسال بلند پشت خط دفاعی مس با ضربه سر حردانی، کریم اسلامی صاحب توپ شد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت. در ادامه هم ارسال جوادیان روی دروازه مس راه به جایی نبرد
دقیقه ۴۵: حساس ترین موقعیت بازی با ضربه به تیرک دروازه خلق شد. آوانتاژ به موقع داور باعث شد که در پشت محوطه علی شجاعی صاحب توپ شود ولی ضربه فنی و زیبای او به تیرک دروازه مس برخورد کرد.

بعد از دو دقیقه وقت اضافه با سوت حاجی ملک بازی در نیمه اول به پایان رسید.

دقیقه ۴۵: گادوین منشا بازی را در نیمه دوم با سوت حاج ملک آغاز کرد.

دقیقه ۴۷: ارسال علی شجاعی در محوطه جریمه و سقوط کریم اسلامی باعث شد تا داور در صوت خودش بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۴۹: ایوب کلانتری را در اختیار حامد شیری گذاشت حامد شیری همچنان پنالتی زن اول شمالی ها باشد با اینکه حامد لک جهت پنالتی را درست تشخیص داد اما ضربه دقیق و به گوشه دروازه شیری این تیم را پیش انداخت.

دقیقه ۵۰: بعد از شروع مجدد بازی پریرا توپ را به محوطه نساجی ارسال کرد و ضربه آذرباد در یک رفت و برگشت در اختیار حقیقی قرار گرفت

دقیقه ۵۲: کرنر مس توسط آذرباد روی دروازه نساجی با ضربه سر باقری بازیکن مس به تیرک برخورد کرد و در ادامه برخورد مهاجم مس و حقیقی باعث شد بازیکنان مس اعتقاد به پنالتی داشته باشند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه حرکت انفرادی و زیبای شجاعی و جا گذاشتن سه بازیکن ارسال از راه به جایی نبرد.

دقیقه ۵۴: بازی به دلیل اعتراض ربیعی به صحنه برخورد حقیقی و بازیکن مس از داور کارت گرفت.

دقیقه ۶۴: ضربه راه دور ولی در چارچوب منشا در دوضرب در اختیار حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: کارت زرد به یکی از اعضای نیمکت مس.

دقیقه ۷۵: داور بازی یک کارت زرد به نیمکت نساجی نشان داد.

دقیقه 76: ضربه زمینی و کم دقت شجاعی از میانه میدان از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: ارسال بازیکنان مس به پشت محوطه برای لطیفی و اثرگذاری ابراهیمی مدافع نساجی و گرفتن توپ با دست توسط حقیقی داور اعلام خطای دو ضرب در داخل محوطه نساجی کرد.

دقیقه ۷۷: ارسال بازیکنان مس به پشت محوطه برای لطیفی و اثرگذاری ابراهیمی مدافع نساجی و گرفتن توپ با دست توسط حقیقی داور اعلام خطای دو ضرب در داخل محوطه نساجی کرد.

دقیقه ۸۰: بازی در این دقایق برخورد و با اعتراض دوطرف همراه است.

دقیقه ۸۴: روی ضد حمله و ارسال آذرباد برای شیمبا روی خط شش قدم او صاحب موقعیت خوبی شد ولی ضریه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: ضربه پای چپ مهرداد رضایی از داخل محوطه نساجی با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا