ورزش

الهامی: رحمتی بگوید خارجی‌هایش را از کجا گرفته/ ناشناخته بودن به دادمان رسید

سرمربی هوادار از بازیکنان خارجی آلومینیوم اراک تعریف و تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی هوادار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: به مهدی رحمتی تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارد و سوپرایز شدم. بازیکنان خارجی خوبی داشتند و نشان داد که تفکرات خوبی دارد و بازیکنان خارجی‌اش در ایران بی‌نظیر باشند. هیچ تیمی خارجی آلومینیوم را ندارد. ناشناخته بودن تیم ما به داد ما رسید. 
وی ادامه داد: شروع خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. بعد از آن بازی متعادل شد. در نیمه دوم آن‌ها می‌خواستند زود به گل برسند تا به گل دوم هم برسند. این باعث شد آن‌ها فوتبال را بی‌حوصله بازی کنند و ما هم ابزار دفاعی از آن‌ها را داشتیم. ۲۰ دقیقه آخر فشار زیادی آوردند اما ۳ امتیاز باارزشی را در اراک گرفتیم. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم. موقعی که گل را زدیم، نیمکت ما خوشحال‌تر از داخل زمین بود و این برای من خیلی خوشایند است. آلومینیوم قطعا جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل خواهد داشت.
الهامی درباره داوری گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت و صحنه خاصی هم در بازی وجود نداشت.
سرمربی هوادار در خصوص پاسکاری‌های زیاد تیمش قبل از گل زدن و استفاده از اشتباه‌های حریف عنوان کرد: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیم باکیفیتی داریم. بازیکنانی که در تراکتور و نساجی داشتم، سنگ تمام گذاشته‌اند و امسال هم همینطور است. فیروز کریمی به من گفته امسال جام نگیرم و می‌خواهم گوش کنم! او استاد من است و من خیلی به او مدیون هستم و درس‌های زیادی گرفته‌ام. می‌خواهم به کادر فنی حریف تبریک بگویم که خیلی خوب فشار آوردند و بازی عالی انجام دادند. ما در قطر با استقلال بازی دوستانه داشتیم یا با تیم ملی عمان که هیچ‌کدام انقدر به ما فشار نیاوردند. به رحمتی دست مریزاد می‌گویم بابت جذب این بازیکنان خارجی. از او می‌پرسم که این‌ها را از کجا خریده تا ما هم جذب کنیم.
الهامی درباره غیبت هواداران اظهار کرد: اراک در حال تبدیل شدن به قطب فوتبال است و ابزار یک تیم حرفه‌ای است. اراک تماشاگر حرفه‌ای و خوبی دارد که در فینال در آزادی تیمشان باخته اما آلومینیوم را تشویق کردند، باید برایشان خبردار ایستاد. من سر جمله‌ای که سال قبل گفتم، شاید ناراحت باشند اما تک به تک از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. اگر کدورتی است از اراکی‌ها عذرخواهی می‌کنم.
سرمربی هوادار در پایان درباره احتمال جذب بازیکن تا پایان نقل و انتقالات گفت: فکر نمی‌کنم مگر این که رحمتی یک بازیکن خارجی خوب معرفی کند!
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا