شهرستان ها

روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به مصاف تیمش با پرسپولیس گفت: فردا روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در حاشیه مصاف نساجی و مس رفسنجان در خصوص دلیل حضورش در این بازی اظهار داشت: در هفته سوم میزبان تیم خوب مس رفسنجان هستیم. به همین دلیل از فرصت استفاده کردم و با توجه به اینکه مسابقه این تیم با نساجی در شهر ما برگزار می‌شد، به اتفاق همکارم امیر جمالی به ورزشگاه آمدم، این گونه بهتر می‌توانیم تیم حریف را آنالیز کنیم.

وی با اشاره به مصاف با پرسپولیس و حواشی رقابت او با پرسپولیس افزود: حرف و حدیث همیشه زیاد است، اما مهم این است خودمان چه کار می‌کنیم و خدای بالای سر چگونه ما را می‌شناسد.

برای موفقیت تیم خودم تلاش می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: برای موفقیت تیم خودمان همیشه تمام تلاشمان را کرده‌ایم، می‌بینید در فوتبال حرفه‌ای از سال گذشته تاکنون چندین بازیکن از تیم‌های پایتخت به تیم‌های اصفهانی آمده‌اند. طبیعی است هر کس به فکر منافع خودش است و در ابتدا به خودش فکر می‌کند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی اضافه کرد: تنها به موفقیت خودمان فکر می‌کنیم و موفقیت تیم نیز در گرو موفقیت خودمان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم. امیدواریم فردا با ارائه یک بازی خوب و قدرتمند تیم خوب پرسپولیس را شکست بدهیم. ضمن احترام به پرسپولیس که در سال‌های گذشته جزو باکیفیت‌های لیگ ما بوده است، فردا روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد.

تارتار با اشاره به احتمال حضور بازیکنان جدید در ترکیب ذوب آهن گفت: از الان نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. اجازه بدهید ابتدا ترکیب را مشخص کنیم، اما محمدی، فرامرزی و حتی محمدرضا سلیمانی که به جمع ما اضافه شده‌اند بازیکنان خوبی هستند. سعی کردیم نقاط ضعف خود را با توجه به برگزاری بازی‌های دوستانه برطرف کنیم.

امیدواریم جایگاه خود را بهبود دهیم

وی در خصوص احتمال اضافه شدن سپهر حیدری به کادر فنی ذوب آهن تصریح کرد: بحث‌هایی در این مورد بود که اضافه شود اما مرتضی هوشنگی الان دارد کار خود را در اصفهان می‌کند و محبوبیت خوبی نیز در بین بازیکنان دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: با توجه به نقل و انتقالات خوبی داشتیم و امیدوارم امسال بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم و با حفظ جایگاه هفتمی سال گذشته بتوانیم با رشد جایگاه رتبه بهتری در جدول داشته باشیم.

از اسدبیگی نمی‌گذرم

وی در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی‌های لیگ تصریح کرد: برای فوتبال ما بد است، وقتی همه جای دنیا بازی‌های خود را با تماشاگر برگزار می‌کنند، برای فوتبال ایران چنین اتفاقی زیبنده نیست. امیدوارم هر مشکلی وجود دارد مرتفع شود. دلیل اصلی این کار را نمی‌دانم، اما امیدوارم از اینجا به بعد هواداران را در ورزشگاه داشته باشیم.

تارتار با اشاره به جدایی عجیب اسدبیگی ابراز داشت: در مورد این بازیکن فقط باید بگویم از او گله‌مند هستیم. این کاش از روز اول به ما می‌گفت نمی‌ماند. مانند محمد خدابنده‌لو که از بازیکنان باکیفیت ما بود باید می‌گفتم نمی‌مانم. اسدبیگی روزی ما را تنها گذاشت که در بازار نقل و انتقالات هافبک دفاعی کم بود. خیلی از بازیکنان سابق من دوست داشتند بار دیگر با ما کار کنند اما به خاطر سینا آنها را نخواستم. نمی‌توانم از او بگذرم، زیرا واقعاً ما را اذیت کرد و برنامه‌های تاکتیکی ذوب آهن که روی هافبک مرکزی بود بهم ریخت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا