ورزش

مطهری: تساوی در بازی نساجی و مس عادلانه بود


سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر مقداری بیشتر بچه‌ها خودشان را باور داشتند، می‌توانستیم برنده باشیم. در نهایت تساوی برای این بازی نتیجه‌ای عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید مطهری پس از تساوی یک بر یک دیدار نساجی و مس رفسنجان در نشست خبری، اظهار داشت: هفته اول لیگ بود و باز‌ی‌های ابتدایی خیلی سخت است زیرا شناخت دقیقی نسبت به حریف ندارید بلکه شناخت‌تان کلی است. مدل بازی به شکلی بود که در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. واقعا فوتبال رو به جلویی بود و در انتقال‌ها با توجه به اینکه می‌دانستیم مس رفسنجان تا حدی ضعف دارد، خوب برنامه ریزی کردیم تا از انتقال‌های منفی حریف استفاده کنیم اما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. 

وی ادامه داد: موقعیت‌هایی داشتیم و حتی به تیر دروازه حریف هم زدیم اما مس رفسنجان در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود. فشار بیشتری به نساجی آورد اما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. با وجود اینکه در تمرینات مدل جایگیری شیمبا را گوشزد کرده بودیم اما باز هم این اتفاق افتاد. پریرا بازیکن باکیفیتی است و ضربه سر فوق‌العاده‌ای زد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجود جنگیدند، تلاش کردند و همه انرژی خود را گذاشتند. تک تک آنها زحمت کشیدند. آیتم‌هایی که دنبالش بودیم را به ویژه در نیمه اول خیلی خوب انجام دادند و اگر مقداری بیشتر خودشان را باور داشتند، می‌توانستیم برنده باشیم. در نهایت تساوی برای این بازی نتیجه‌ای عادلانه بود.

ادامه دارد…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا