ورزش

دو مدافعی که نقشه‌های ساپینتو را خراب کردند

سیلویرا و دانشگر دو مدافع جدید سپاهان در دیدار برابر استقلال خوب و بدون اشتباه ظاهر شدند.

به گزارش “ورزش سه”، نخستین همکاری میان دو مدافع جدید سپاهان فراتر از انتظار بود. دو بازیکنی که هرگز سابقه پوشیدن زرد طلایی اصفهانی ها را در کارنامه نداشتند اما در گام نخست به حدی خوب و هماهنگ ظاهر شدند که خط حمله قهرمان لیگ هرگز نتوانست به صورت جدی دروازه این تیم را تهدید کند.

رناتو سیلویرا مدافع برزیلی که تمام دوران فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه های برزیلی سپری کرده است، به همراه محمد دانشگر زوج خط دفاعی سپاهان ژوزه مورایس را تشکیل داده بودند و این دو بازیکن در برابر حملات مهاجمین استقلال، هرگز مغلوب نشده و درخشان ظاهر شدند.

سیلویرا تا همین 20 روز پیش برای تیم ویلا نوا در سری بی برزیل بازی می کرد و بدن او کاملا آماده برگزاری مسابقات است. این مدافع تنومند امروز اجازه خودنمایی به خط حمله آبی ها من جمله شهباززاده، مطهری و رمضانی را نداد و کاملا خوب و جنگنده ظاهر شد.

با وجود تغییرات متعدد در خط حمله استقلال و ورود نیروهای تازه نفس و تهاجمی، اما این بازیکن در کنار زوج بوشهری خود عملکرد بسیار خوبی داشتند.

دانشگر نیز در تقابل با تیم سابقش، کار چندان دشواری را پیش رو نداشت و به ندرت پیش آمد که از سوی حمله وران تیم ساپینتو تحت فشار قرار بگیرد و با 3 تکل موفق، 2 دفع توپ، یک قطع توپ، یک نبردهوایی موفق و 81 درصد پاس صحیح، روز خوب و بی اشتباهی را سپری کرد.

عملکرد این دو بازیکن نشان داد که حریفان سپاهان در فصل جدید برای فتح دروازه مظاهری کار سختی را در پیش دارند و این دو سد دفاعی محکم، اجازه خودنمایی را به رقبا نخواهند داد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا