دانش و فناوری

فارس من| غیر فعال کردن تعرفه آزاد اینترنت با یک کد دستوری


شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اعلام‌کرد: مصرف اینترنت با تعرفه آزاد در همراه اول را می توان غیرفعال کرد به طوری که باید کد دستوری «* 100 *113 #» توسط مشتریان شماره گیری شود.


  به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « چرا نمی‌توان مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را در همراه اول غیرفعال کرد؟ » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  درباره موضوع مصالبات مردمی بخش فارس من با عنوان « چرا نمی‌توان مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را در همراه اول غیرفعال کرد؟ »  اعلام کرد: مصرف اینترنت با تعرفه آزاد در همراه اول را می توان غیرفعال کرد به طوری که باید کد دستوری  «* ۱۰۰ *۱۱۳ #»  توسط مشتریان شماره گیری شود.

براین اساس، در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان برای غیر فعال کردن تعرفه آزاد اینترنت باید کد دستوری  «* ۱۰۰ *۱۱۳ #»  توسط مشتریان شماره گیری کنند.

 انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا