بین الملل

بر حمایت از مسئله فلسطین تاکید می کنیم

مقام یمنی در دیدار با نماینده جهاد اسلامی:

عضو شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی، بر ادامه حمایت کشورش از مسئله فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر نقل از المسیره، محمد صالح النعیمی عضو شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با احمد برکه نماینده جنبش جهاد اسلامی، بر تداوم حمایت صنعا از مسئله فلسطین تاکید کرد.

در این دیدار که با حضور حسین العزی معاون وزیر خارجه یمن و مجدی عزام از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد، آخرین تحولات فلسطین و دستاوردهای مقاومت و ملت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هچنین در این دیدار نظرات و پیشنهادهای در مورد حمایت از مسئله فلسطین و تقویت مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی مطرح شد.

محمد صالح النعیمی پیروزی ملت فلسطین در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی را تبریک گفت و بر حمایت جمهوری یمن از مسئله، ملت و رهبران فلسطین تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین برای ملت یمن، عقیده و باور است و نه صرفاً یک مسئله سیاسی، بر تقویت وحدت ملت فلسطین و کشورهای اسلامی و عربی جهت مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تاکید کرد.

از سوی دیگر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین از از حمایت رهبران انقلابی، شورای عالی سیاسی و ملت یمن از مسئله فلسطین قدردانی کرد.

وی به تشریح دستاوردهای مقاومت و ملت فلسطین در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی و شکست توطئه ها برای ایجاد تفرقه در میان فلسطینیان پرداخت و افزود: در این نبرد پیام واضحی در مورد اتحاد فلسطین به دشمن فرستاده شد و برغم توطئه ها برای ایجاد تفرقه، مقاومت یه صورت یکپارچه به نبرد با دشمن ادامه خواهد داد و همه توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا