بین الملل

لزوم درهم شکستن کارخانجات اسلحه‌سازی رژیم صهیونیستی

هنرمند آمریکایی تأکید کرد؛

یک هنرمند آمریکایی با اجرای آهنگی، درهم کشسته شدن کارخانجات اسلحه سازی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دیوید روویکس هنرمند آمریکایی با انتشار آهنگی تحت عنوان «کارخانجات اسلحه سازی مرتبط با رژیم صهیونیستی را در هم بشکنید» خواستار تعطیلی کارخانه‌های شرکت صنایع جنگ افزاری «البیت سیستمز» رژیم صهیونیستی شد که تسلیحات جنگی تولید می‌کند؛ تسلیحاتی که ارتش این رژیم در تجاوزات خود علیه مردم فلسطین آن‌ها را به کار می برد.

روویکس از طریق حساب کاربری خود در توییتر، با پیراهن جنبش انگلیسی «اقدام برای فلسطین» ظاهر شد که طی چند ماه گذشته بیش از یک بار به کارخانه های سلاح سازی «البیت سیستمز» در شهرهای مختلف انگلیس حمله کرد.

روویکس در آهنگ خود از طرفدارانش می خواهد که صدای خود را بلند کرده و از تعطیلی کارخانه اسلحه سازی رژیم صهیونیستی حمایت کنند. وی همچنین در مورد حملات جنبش «اقدام برای فلسطین» که کارخانه های البیت سیستمز را هدف قرار داد، صحبت کرد.

دیوید روویکس، خواننده و آهنگساز مستقل آمریکایی اصالت یهودی دارد، اما خود را «ضدصهیونیست» توصیف می کند. وی چندین آهنگ در دفاع از مسئله فلسطین منتشر کرده که در آن ها به قتل عام مردم فلسطین در انتفاضه دوم در سپتامبر ۲۰۰۰ و دوگانگی معیارهای سیاست های بین المللی در قبال مردم فلسطین و سایر پناهندگان اشاره کرده است.

گفتنی است، وی با مخالفت شدید کمپین‌های رسانه‌ای مواجه است و رسانه های آمریکایی معروف از پخش آهنگ های وی خودداری می کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا