شهرستان ها

اعمال محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز فارس

شیراز – جانشین استاندار فارس در ستاد کرونا گفت: محدودیت های کرونایی بیشتر در شهرهای قرمز استان فارس اعمال می شود و مردم نیز هرچه سریعتر روند واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل محبی پور ظهر یکشنبه در نشست ستاد کرونا در استان فارس، گفت: ۳ سال مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا داشتیم و خوشبختانه همراهی مردم و مسئولین باعث شد که نظام جمهور اسلامی از این آزمون سر بلند خارج شود.

وی ادامه داد: عدم تزریق واکسن کرونا باعث ضربه زدن به اجتماع و اقتصاد می‌شود برای همین باید تذکر بسیار داده شود که روند واکسیناسیون در فارس تکمیل گردد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در حال حاضر روند واکسیناسیون در فارس ۵۵ درصد تکمیل شده و اگر به ۷۵ درصد برسیم به ایمنی جمعی رسیدیم.

محبی پور ادامه داد: شهرستان‌های گراش و سرچهان قرمز هستند بنا براین همه تجمعات فرهنگی و مذهبی، مسابقات ورزشی و برنامه‌های هنری تعطیل و جلسات بالای ۲۰ نفر، نماز جمعه و حمل و نقل درون و برون شهری با ظرفیت مشخص شده انجام شود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: شهرستان‌های نارنجی و زرد هم فرمانداران پایش کنند که با وضعیت قرمز مواجه نشوند.

وی تصریح کرد :۲۰ درصد بیماران کرونایی در حال حاضر کودکان هستند که هزینه‌های درمانی و بهداشتی آنها چند برابر بزرگسالان است و از طرفی تأثیر این بیماری بر کودکان در آینده نیز کامل مشخص نیست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا