شهرستان ها

کرونا تهدیدها را به فرصت های عالی آموزشی تبدیل کرد

محمودآباد- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: شرایط کرونایی سبب شد تا تهدیدهای فراروی آموزش به فرصت های عالی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مهدوی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش محمودآباد که ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: عاشورا پیام بسیار مهمی دارد و مدیران و مسئولان باید برای یک محور مهم با اتحاد و همکاری بتوانیم قدمی شایسته برای جامعه برداریم.

وی افزود: امر تعلیم و تربیت گره خورده با تمام آحاد و امورات جامعه است؛ هر آنچه امروز شاهد آن هستیم برآیند تعلیم و تربیت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اگر در مشکلات اجتماعی دچار چالش هستیم به برآیند تعلیم و آموزش بر می‌گردد بنابراین خروجی نظام آموزشی نشان‌دهنده عرصه اجتماعی ما است.

مهدوی ادامه داد: با داشتن نیروهای آموزشی خوب که جهادگرانه در عرصه تعلیم فعالیت می‌کنند شاهد خروجی خوب در استان مازندران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز عرصه خدمت و سنگر همانند گذشته است و تنها مدل آن فرق دارد اما حساس‌تر و مهم‌تر از گذشته خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش مازندران افزود: شرایط کرونایی باعث شد تمامی فرصت‌ها رو تبدیل به موقعیت‌های عالی کنیم و در راستای پیشرفت تعلیم و تربیت به کار گرفته شود.

مهدوی یادآور شد: تصمیمات مدیران مهم‌ترین نکته در ارزیابی‌ها خواهد بود بنابراین موضوعات باید به درستی بررسی و با دقت نگاه شود و با رویکرد جهادی در بدنه آموزش و پرورش خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: در شاخص‌های توسعه یافتگی امروز آموزش و پرورش محمودآباد رتبه مناسبی در کشور دارد؛ همکاری در تعلیم و تربیت قطعاً منتهی به عملکرد عالی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: امروز اولویت‌های خانواده‌ها تغییر کرده و اقتصاد مهم‌ترین بحث آن‌ها است بنابراین توجه به تعلیم و تربیت دانش‌آموز و اجرای نقش خانواده‌ها برای آنان از وظایف مدیران و معلمان است.

مهدوی در پایان تصریح کرد: تعلیم و تربیت امری عام بوده و چتر آن برای همگان پهن است و فضای آموزشی بدون مرز می‌تواند ما را به اهداف آموزشی بیشتر نزدیک کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا