شهرستان ها

توزیع ۲۸۸ تن روغن در فروشگاه‌های استان قزوین

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از توزیع ۲۸۸ تن روغن با هدف تنظیم بازار در فروشگاه‌های استان قزوین خبر داد.

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود روغن در استان اظهار کرد: از سوی وزارت سمت ۴۴۰ تن روغن به استان قزوین برای تنظیم بازار سهمیه تخصیص داده شده است.

وی افزود: بر همین اساس تا به این لحظه ۲۸۸ تن از این میزان روغن، در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و اصناف منتخب خوشنام سطح استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: توزیع باقیمانده این سهمیه نیز به محض دریافت ادامه خواهد داشت تا شهروندان مشکل جدی در این زمینه نداشته باشند.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، اعم از گرانفروشی، احتکار عدم درج قیمت و.. از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صمت پیگیری و برخورد شود.

افضلی ادامه داد: در راستای تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای مبارزه با گرانفروشی، تفاهم نامه‌ای با سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین امضا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه بتوانیم اقدامات مناسبی با کمک بسیج در جهت تنظیم بازار و مقابله با گرانفروشی انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا