ورزش

کشورهای‌اسلامی؛ مردان والیبال هم فینالیست شدند

تیم ملی ب والیبال ایران نیز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا همانند تیم ملی زنان کشورمان به دیدار نهایی راه یابد.

به گزارش “ورزش سه”، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (یکشنبه 23 مرداد) با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.

تیم‌های ترکیه و کامرون در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه حریف تیم ملی ب ایران در دیدار نهایی شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز امروز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی فردا (دوشنبه 24 مرداد) با چهار دیدار در قونیه پیگیری خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا