ورزش

در پاسخ به لاپورتا؛ تحرکات جدی PSG برای تمدید با مسی

گزارش اکیپ:

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی این روزها در شرایط روحی خوبی نیست. فوق ستاره آرژانتینی پی اس جی اخیرا از فهرست نامزدهای اولیه توپ طلا بیرون ماند و فرانس فوتبال 30 بازیکن را بالاتر از او قرار داد. این برای مسی از سال 2005 بی سابقه است و او همواره حداقل بین نامزدهای اولیه جای داشت. برنده هفت توپ طلا، شب گذشته در برتری 5-2 پی اس جی برابر مون‌پولیه موفق به گلزنی نشد.

مسی تابستان سال گذشته از بارسلونا به پی اس جی پیوست و قراردادش دو ساله است. طبق گزارش امروز نشریه اکیپ، بر خلاف آنچه قبلا ادعا شده بود، در قرارداد مسی بند تمدید یک ساله وجود ندارد و قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری تمام خواهد شد ولی در پی اس جی به این اطمینان رسیده اند که به او پیشنهادی رسمی برای تمدید تا سال 2024 ارائه دهند.

اکیپ نوشته است که بلافاصله پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی، مدیران پی اس جی با خورخه مسی، پدر لیونل مسی، دیدار خواهند کرد تا در مورد تمدید قرارداد به توافق برسند. تماس های اولیه برقرار شده و مسی از برگزاری این جلسه مطلع است. این در حالی است که باشگاه بارسلونا نیز در تلاش است لیونل مسی را برای بازگشت راضی کند. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اخیرا در چند نوبت صراحتا گفت که به مسی احساس دِین می کند و می خواهد فصل بعد او را برگرداند.

پی اس جی با علم به این موضوع، قصد دارد خیلی زود مذاکرات تمدید را شروع کند و ایمان دارد که در نهایت مسی را ماندنی خواهد کرد. اخیرا ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی، فاش کرد که این باشگاه در اولین فصل حضور مسی 700 میلیون یورو درآمدزایی کرده که در تاریخ باشگاه بی سابقه است. از دست دادن مسی بدون شک برای پی اس جی ضرر اقتصادی و ورزشی بزرگی خواهد داشت و به همین خاطر قصد دارند هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. هنوز مشخص نیست که پاسخ مسی چه خواهد بود و منابع نزدیک به او می گویند که مسی همه چیز را به پس از جام جهانی 2022 موکول خواهد کرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا