شهرستان ها

کشف بیش از ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان رزن

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مظاهر علیجانی یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان رزن با بیان اینکه متولی اصلی نظم و امنیت در جامعه نیروی انتظامی است؛ گفت: برای تحقق این هدف مهم نیازمند مشارکت عمومی و مشارکت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است.

وی خاطرنشان کرد: با همدلی و تعامل موجود خوشبختانه ما شاهد امنیت خوبی در سطح شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری گفت: خبرنگاران نقش مؤثری در ایجاد احساس امنیت در جامعه دارند.

سرهنگ علیجانی افزود: هم اکنون کشورمان در جنگ ترکیبی با دشمنان قرار دارد که دشمنان از همه مولفه‌ها برای غلبه بر کشور استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن اجرای طرح نظم و امنیت در دهه اول محرم، کنترل ترافیکی در سطح شهرستان و مهم‌تر از همه تأمین امنیت مراسم‌ها و هیئت‌های عزاداری به خصوص مراسم پرشور روز عاشورای شهر دمق از اقدامات مهم انجام شده با مشارکت و همراهی مردم دانست.

وی با عنوان اینکه خوشبختانه جرایم مهم و خشن در شهرستان رزن وجود ندارد گفت: از ابتدای سال تا به امروز نزاع و درگیری ۴ درصدی کاهش داشته و ۱۲۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در شهرستان رزن کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از افزایش ۲۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در ۴ ماه اول سالجاری نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان رزن کشف شده است.

سرهنگ علیجانی افزود: از ابتدای سال بیش از ۲ هزار و ۵۲۶ مورد تماس با ۱۱۰ شهرستان رزن انجام شده که از این تعداد ۷۰۰ مورد منجر با تشکیل پرونده شده است

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود از راه اندازی پاسگاه انتظامی روستای بابانظر تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: با کمک اهالی روستا تمام تمهیدات لازم برای راه اندازی این پاسگاه اندیشه شده که با بهره برداری از پاسگاه شاهد افزایش خدمات رسانی به مردم در حوزه تأمین امنیت خواهیم بود.

وی گفت: با وجود مشکلات و کاستی‌ها خوشبختانه انتظامی شهرستان رتبه‌های عالی را در نظارت تخصصی کسب کرده و در بین ۱۰ شهر استان رتبه‌های ۱ تا ۴ را از آن خود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در ادامه، از افزایش تصادفات برون شهری از ابتدای سال خبر داد و گفت: عمده تصادفات در محورهای فرعی روستایی به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: خدماتی چون گذرنامه، پلیس راهور، شماره گذاری و اماکن و… در شهرستان رزن انجام می‌شود که موجب کاهش مراجعات شهروندان به استان شده است.

سرهنگ علیجانی افزود: محل تعویض پلاک خودرو نیز به زودی مجدداً در شهرستان رزن راه اندازی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا