ورزش

هشدار سازمان لیگ فوتسال: تماشاگر در سالن فقط ۳۰ درصد!

سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد در صورتی که تیم‌های میزبان در لیگ برتر بیش از ۳۰ درصد تماشاگر به سالن راه بدهند احتمال کسر امتیاز از آن تیم‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه سازمان لیگ فوتسال امروز با حضور حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار و تصمیماتی درباره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گرفته شد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ با اشاره به مصوبات مربوط به حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی تصریح کرد: با توجه به سپری شدن ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و مشکلات عدیده ای که به دلیل حضور تماشاگران بیش از سی درصد که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده، مقرر شد مسئولیت حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی و عواقب ناشی از حضور بیشتر از ۳۰ درصد بر عهده باشگاه‌های میزبان باشد و کمیته انضباطی بر اساس گزارشات و تحقیقات میدانی تنبیهات انضباطی لازم را در صورت عدم رعایت موضوع در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: در دو بازی از هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر تیم‌های میهمان به جهت اعتراض به حضور تماشاگران بیش از ۳۰ درصد از شرکت در ادامه مسابقه خودداری کردند که به این منظور مقرر شد از لحظه صدور ابلاغیه هیچ تیمی نمی‌تواند به هر دلیلی حتی ثانیه‌ای در برگزاری بازی وقفه ایجاد کند. پس از اتمام مسابقه گزارش مربوطه جهت رسیدگی به دبیرکل فدراسیون و ارجاع به کمیته انضباطی و صدور رای متناسب ارسال خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پایان گفت: ضمن اینکه هیات‌های فوتبال استانی باید جهت حضور حداکثر ۳۰ درصدی تماشاگران با هماهنگی نیروهای انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات لازم را انجام بدهند اما مسئولیت ناشی از حضور بیش از ظرفیت مورد اشاره تماشاگران بر عهده باشگاه میزبان خواهد بود که در مرحله اول جریمه مالی و در مرحله بعدی کسر امتیاز برای تیم‌های خاطی در نظر گرفته می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا