ورزش

راهیابی ۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه نهایی

سومین روز از مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب شش پیروزی و راهیابی۳ ورزشکار ایرانی به دیدار نیمه پایانی همراه بود.


به گزارش ایلنا، رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه از روز جمعه ۲۱ مرداد ماه با حضور ورزشکارانی از ۱۰۰ کشور جهان به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی آغاز و تا ۲۸ ماه جاری ادامه دارد.

در مبارزات امروز، ۱۸ موی تای کار جوان ایرانی برابر حریفان خود به میدان رفتند که حاصل آن کسب ۶ پیروزی برای تیم کشورمان بود.

در دیدار یک چهارم پایانی وزن ۴۵- کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال دختران، هانیه توکلی با غلبه بر سالین باتاک از کانادا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۴۰- کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰ سال پسران و در دیدار یک چهارم پایانی، سهیل مزرعاوی با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ نماینده نیوزیلند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

در وزن ۵۱- کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال دختران، ستاره مرشدی درگام نخست برابر اولیوا دیر از استرالیا پیروز شد.

در رده سنی ۱۷-۱۶ سال پسران و در وزن ۶۳/۵- کیلو، بشیر مزرعاوی در اولین مبارزه خود به مصاف موی تای کار عربستانی رفت که این مسابقه با رای داوران به سود نماینده کشورمان پایان یافت.

در وزن ۵۱- کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال، آوا ممانی در مرحله یک چهارم نهایی، ۳۰ بر ۲۷ از سد موی تای کار قدرتمند ویتنامی گذشت و به دیدار ماقبل فینال رسید.

آخرین نماینده ایران در مسابقات امروز، حسین فراهانی بود که در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال در دیداری حساس و نزدیک موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ از سد طاها عبدالله از ترکیه عبور کرده و راهی مرحله بعد شود.

ارشیا ماشاباوجی، آتنا کاشانی، محمدعلی مظاهری، محمدصادق حسینی، زهرا بارانی زاده، محمدپارسا لطفی، امیررضا اکبری، امیرمحمد رستمی، عباس دیلمی، حمیدرضا کیوانفر، پارسا قبادی و امیرمحمد خسروی، موی تای کارانی بودند که نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

گفتنی است؛ همزمان با مبارزات رده جوانان، رقابت‌های جایزه بزرگ گرند اسلم موی تای نیز در حالی به میزبانی مالزی پیگیری شد که محدثه فولادی نماینده شایسته کشورمان با پیروزی برابر چاها چان دنگ از کامبوجیا موفق شد به دیدار نیمه نهایی وزن ۴۵- کیلوگرم راه یابد.

در ادامه این مسابقات، فردا دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ستاره مرشدی در وزن ۵۱- کیلو، برای راهیابی به دیدار نیمه نهایی، با موی تای کاری از ترکیه روبرو خواهد شد.

همچنین در وزن ۴۸- کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال، صدف سادات موسوی در دیدار یک چهارم پایانی با جوستانو چوتیا از هندوستان مبارزه می کند.

و بالاخره حسین فراهانی در وزن ۷۵- کیلوگرم برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد مصطفی ساکر از امارات عبور کند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا