شهرستان ها

اقتدار پلیس جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی است

کرمانشاه- نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتدار پلیس جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمود محمدی عراقی در دیدار با کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در حسینه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: حافظ امنیت هر جامعه‌ای پلیس آن است و اگر امروز جمهوری اسلامی به اذعان همگان یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای منطقه و جهان است به برکت وجود نیروهای انقلابی و جان برکف انتظامی است.

وی افزود: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد مأموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند که برای رضای خدا از امنیت جامعه و کشور در کنار دیگر قوای مسلح حراست می‌کنند.

محمودی عراقی امنیت را رکن اساسی هر جامعه‌ای برشمرد و گفت: به برکت نیروهای مخلص و انقلابی در مجموعه نیروهای مسلح و خصوصاً انتظامی امنیت کشورمان در سطح بسیار خوب و قابل قبولی قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش حضرت امام علی (ع) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باعث عزت و اقتدار دین و کتاب خدا هستند، تصریح کرد: به راستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه است و کارکنان انتظامی، ارتش و سپاه امروز گوش به فرمان ولایت هدفی جز حفظ استقلال و آزادی کشور ندارند.

وی بیان کرد: امروز هرچه از عزت و اقتدار داریم به برکت امنیت مطلوبی است که توسط نیروهای مسلح حاصل شده است، امنیتی که پلیس در آن نقش اساسی دارد.

محمودی عراقی یادآوری کرد: پلیس امروز زینت شهر و جامعه است و رفتار و برخورد صحیح مأموران انتظامی در برابر حوادث و ناگواری‌ها می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای دیگر اقشار باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به قیام عاشورا و حوادث پس از آن، گفت: اینها همه نوعی جهاد تبیین بود که باعث شد چهره واقعی یزید و دستگاه فاسدش برای همه هویدا شود.

وی قیام عاشورا را آغازی بر حق طبی امت اسلامی برشمرد و افزود: امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) راه معرفت و حقیقت را به همه آزادی خواهان جهان نشان دادند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از سیره ائمه اطهار (ع) خصوصاً امام حسین (ع) بیش از پیش در راه حق طلبی و خدمت به مردم تلاش کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا