ورزش

لیگ برتر فوتسال دو نیم فصل خواهد داشت

خروجی مهم جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ؛

یکی از مصوبات مهم جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، تعیین زمان نیم فصل و نقل و انتقالات بود.

به گزارش ورزش سه، لیگ برتر فوتسال در حالی چهارشنبه وارد هفته هفتم می شود که یک هفته بعد و پس از برگزاری هفته هشتم، تا 24 مهر ماه تعطیل خواهد شد. حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا دلیل این وقفه خواهد بود و سازمان لیگ فوتسال نیز به همین دلیل، نیم فصل مسابقات را در همین مقطع تعیین کرده است؛ البته این فصل نیم فصل دیگری هم خواهد داشت که زمان آن کمتر است.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال با اعلام خبر فوق افزود: در جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ تصویب شد که یک هفته پس از بازگشت تیم ملی ایران از جام ملت های فوتسال آسیا، هفته نهم مسابقات لیگ برتر در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار شود. هفته پایانی نیم فصل نخست مسابقات در روزهای 19 و 20 آبان پیگیری خواهد شد.

وی در مورد زمان شروع مارکت زمستانی لیگ برتر فوتسال گفت: نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر از 21 آبان آغاز و تا پایان وقت اداری دوم آذر ادامه خواهد داشت.

“اولین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز روزهای سوم و چهارم آذر آغاز خواهد شد.” طبق این گفته های جابری که بخشی از تصمیمات امروز جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ بود، نیم فصل اصلی مسابقات هم دوباره دو هفته تعطیلی خواهد داشت. در واقع، این فاصله زمانی، همان مهلت تیم ها برای حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا