سیاسی

چند درصد اهداف برنامه توسعه ششم در زمینه مهار گازهای فلر محقق شده است؟


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس جزئیاتی از جلسه این کمیسیون در بررسی تحقق برنامه ششم توسعه برای مهار گازهای فلر را تشر یح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مالک شریعتی نیاسر گزارشی از جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ارائه داد و با بیان اینکه در این جلسه وضعیت گازهای فلر و مهار و استفاده آنها در صنعت بررسی شد گفت:گزارشی که مسئولان وزارت نفت ارائه دادند، حاکی از این بود که تا به حال تنها پنج درصد اهداف برنامه توسعه ششم محقق شده که این عقب ماندگی مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد که وزارت نفت در این زمینه اقدامات جدی‌تری را دنبال کند.

وی افزود: موضوع دوم جلسه امروز پیرامون بحث تحول دیجیتال در حوزه انرژی کشور به ویژه در زمینه نفت، شامل اینکه هم در حوزه تولید و هم در زمینه حسابداری و هزینه کرد درآمدهای حاصل از حوزه نفت باید یک سیستم برخط و قابل نظارت مهیا و راه‌اندازی شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکید کرد: انتظار می‌رود وزارت نفت که در زمینه اقتصاد کشور پیشتاز است در حوزه حسابداری مالی و میترینگ نیز ضعف های گذشته را جبران کند تا اطلاعات ‌تری در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا