شهرستان ها

۲۳ مجتمع خدماتی جاده‌ای استان بوشهر برای اربعین آماده می‌شوند

بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: ۲۳ مجتمع خدماتی جاده‌ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس یکشنبه شب در سومین نشست شورای راهداری و حمل و نقل استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به زوار اربعین حسینی افتخاری بزرگ برای بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و امسال نیز همانند سنوات قبل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان برای خدمت رسانی به زوار آماده می‌شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از طرح آماده سازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد و افزود: تا قبل از دهم شهریور ماه و آغاز طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی ،۲۳ مجتمع خدماتی و رفاهی و بین راهی فعال در سطح استان با همکاری انجمن مربوطه تجهیز و آماده ارائه خدمت به زائرین می‌شوند.

وی بر لزوم بازدیدهای منظم کارشناسان راهداری شهرستان‌ها از مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی حاشیه راه‌ها در دوره سفر اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: در این راستا لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تأمین سرمایش اماکن داخل مجتمع‌ها، تأمین آب داخل سرویس‌ها، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها به تمامی مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ابلاغ و مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: علاوه بر مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی موجود در حاشیه راه‌ها، راهدارخانه‌های واقع در مسیر زوار نیز تجهیز می‌شوند تا در صورت لزوم مورد استفاده زوار قرار گیرد.

اخترشناس همچنین از استقرار و آمادگی کامل تیم‌های گشت راهداری در مسیر زوار اربعین خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۱۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری در کنار دیگر گروه‌های امدادی در ایام سفر اربعین در مسیر زوار اربعین بویژه محورهای خروجی استان به سمت مرز شلمچه در خوزستان مستقرمی شوند تا در صورت نیاز به یاری زوار الحسین (ع) بشتابند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا